11 Mart 2016 Cuma

Yepyeni bir Poppy's Adventures

Bildiğiniz gibi Poppy 6 yaşlarında tatlı bir kız çocuğu ve Poppy bizim miniklerin İngilizce öğrenmesine yardımcı oluyor.  Uzun bir süre önce ilki çıkan uygulamanın ikincisi de çıkalı epey oluyor ama ne yazık ki tanıtım yazısını yazmak ancak bugüne kaldı.

İçeriğini yine benim oluşturduğum, OIP'in enfes çizimlerinin Özgüranne'nin teknoloji becerisiyle buluştuğı Poppy's Adventures 2 işte karşısınızda.  Uygulamayı App Store'dan ücretsiz olarak iPad'inize indirebilirsiniz. Uygulama ne yazık ki şu anda yalnızca iPad'lere yüklenebiliyor.






Poppy's Advenntures adlı uygulamanın temel hedefi okul öncesi çağda olup henüz okuma yazma bilmeyen çocuklara çevrelerinde karşılaştıkları basit nesnelerin ve temel kavramların İngilizcesini, onlar için anlamlı bağlamlar içinde ve doğru telaffuzlarıyla birlikte eğlenceli bir şekilde öğretmek. Bu ikinci uygulamada çocuklar yine Poppy ve ailesi aracılığıyla hava durumu, iklimler, hava durumuna uygun kıyafetler ve bazı yiyeyecekler üzerine belli başlı kelimeleri dinleyerek, okuyarak, kendi seslerini kaydederek ve oyun oynayarak öğrenecekler.











Yorumlarınızı ama daha da önemlisi miniklerin yorumlarını merakla bekliyorum :)

1 yorum:

Gül dedi ki...

android için de uygulama var mı? ya da android için de yapılması planlanıyor mu? appstore kullanamıyorum malesef. 6 yaşındaki oğlum ingilizceye çok meraklı. cevaplarınızı bekliyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...