26 Kasım 2011 Cumartesi

el emeği göz nuru: filin banyosu/elephant's bath

 

Helllööğğğğ sevgili fil, hoşgeldin, sefalar getirdin!! Şükür kavuştuk :-))
  • Filin Banyosu/Elephant’s Bath bir babanın kızına bırakabileceği en samimi, en içten, en değerli hediyelerden bir tanesi. 
  • Filin Banyosu/Elephant’s Bath bir dostun bir başka dosta zor gününde uzatabileceği elin en güzel örneği.
  • Filin Banyosu/Elephant’s Bath bizim minnakların ister Türkçe, ister İngilizce dinleyip/okuyabilecekleri, çizimlerin tadına varabilecekleri, dolmacık parmaklarıyla her bir sayfada türlü türlü interaktif objelerin peşinde koşturabilecekleri nefis bir uygulama.

 “Alasdair Turner’ın kızı Zara için yazdığı bir ‘uykudan önce’ masalı” diyor tanıtımında. Dokunaklı bir hikayesi var masalın. Bir baba artık kızının yanında olamayacağı zamanlar için yazmış bu masalı ve masal OIP’in muhteşem kaleminde suret bulup, Özgüranne’nin sihirli dokunuşuyla interaktif bir hale gelmiş. Bu kadar da değil. Filin İngilizcesini bir başka çok sevgili arkadaşım Rahşan'ın eşi Oliver Collyer, Türkçe'sini ise Melih Şendil seslendirmiş. İnanılmaz güzel bir iş çıkarmışlar. Her aşaması amatör ruhla yoğrulmuş, gerçek anlamda el emeği, göz nuru bu uygulamayı ücretsiz olarak aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.
Hoş, Neva daha uygulama hazırlanma aşamasındayken zaten Ela ve Çağan'la birlikte deneme yapmıştı :-)




Blog ve nurturia annelerinin ortak ilk ürünü değil Filin Banyosu. Daha önce Esra Özümüztoprak tarafından yazılan, OIP tarafından resimlendirilen ve Özgüranne tarafından yine interaktif hale getirilen Bir Kar Masalı da hem kitapçılarda yerini buldu, hem de Apple Store'da.

Ve aslında belki de bunların ilki olan çok sevgili Evren tarafından yazılıp seslendirilen ve OIP tarafından resimlendirilen Yavrusu'nun Ninnisi.



Sizinle çok gurur duyuyoruz :)

10 yorum:

Evren dedi ki...

Senemcim ben de sana yazacaktım. Çok teşekkürler efenim, mahcup oldum :)

Ne güzel işler çıkıyor değil mi. Senin de emeğin geçmiş, eline aklına sağlık!

Neva süper konsantre gözüküyor. Çok sevmiş belli :) Fotoğraflar iyi oldu, özlemiştik... Alnı geçmiş herhalde...
Çok geçmiş olsun kuzuya! Öpüyorum sizi kocaman :D

Adsız dedi ki...

Evren'cim, hep aklımdasın, emaillerimin seyrekliği yanıltmasın seni. Bu çıkan işlerin her biri o kadar kıymetli ki. En çok bu amatör ruh mest ediyor beni.. Ama sonuca baktığında çıkanların hepsi birbirinden güzel. Şimdi en kısa zamanda Yavrusu'nun Ninnisinin bir app'ini istiyoruz.. gerçekten :))

Bu arada sizin ailecek söylediğiniz bir "tik tak tik tak hoppa lum" diye giden bir şarkı vardı ya, ona da bir app yapılırsa en çok Neva mutlu olur herhalde, nitekim geçenlerde onlarca ay sonra ilk defa onu mırıldandı ve bu Tülin Su'nun şarkısı dedi :)))

Neva'nın alnı çok daha iyi, ikinci foto da biraz belli alnındaki yara aslında ama yakından tümden geçecek inşallah..

Biz de ailecek sevgilerimizi gönderiyoruz hepinize :)

senem dedi ki...

Kendi bloguma bıraktığım adsız yorum için de tebrik ediyorum kendimi :))) Yukarıdaki yorum bana ait elbette :)

Senem

deniz dedi ki...

Senem,
Hislerimi anlatacak kelimeler yok. O kadar ince, o kadar duyarlı bir yazı ki, tam kalbimden vuruldum. Çok teşekkür ederim. Çok mutluyum arkadaşın olduğum için.

Evren, nasılsın özledik çok...

Bugün öyle bir doldum doldum taşıyorum ki...

öpüyorum. Nevayı da yerim ayrıca

battiscafe dedi ki...

bloğunuza ve yazılarınıza bayıldım :))) okumaya devam ediyorum

OiP dedi ki...

ya Senem ne yaptın arkadaşım...

çok seviniyorum sizlerin bu içten yorumlarına. valla ben de bugün, mutluluktan, heyecandan ve duygusallıktan çok yoruldum:))

bizim iş böyle işte. en büyük ödül bu güzel sözler.
sağolsun varolsun emeği olan herkes. sen de:))
öpüyorum ikinizi de

Oglak Kizlari dedi ki...

Senem cim,

Hoşgeldim.
Birsürü şey öğrendim yazdıklarından teşekkür ederim.
Iyiki varsınız.
Detaylı inceleme yapılacaktır.
Şimdi tavuk ve pilav a dönmeliyim.

Neva ya da geçmiş olsun.

Yeni bilgilere açık anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

E Senem ben daha önce seni ziyaret etmişiiiimmm..

Ahmak anne Çiğdem

senem dedi ki...

Deniz'cim ve OIP'cim, geç oldu yorumlarınıza cevabım ama çok öpüyorum ikinizi de.. İyi ki varsınız. Siz bu kadar güzel işler çıkartırken biz küçük bir blog yazısı yazmışız, çok mu?

senem dedi ki...

Battiscafe, hoş geldin, sefalar getirdin!

Çiğdem, evet evet, daha önce de karşılaşmıştık bu sayfalarda :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...