13 Eylül 2011 Salı

sonbahar

Daha bir yaz postu bile giremeden sonbahar geliverdi İstanbul'a, evlerimize, yaşantımıza... İşe başladık bir kere harala gürele.. Bize işe başlayınca Nevacık da okuluna geri döndü mecburen. Kimi gün keyifle gidiyor okula, derin bir ohhh çekiyorum. Ertesi sabah arabada en acıklı sesiyle "anne, ama ben neden okula gitmek zorundayım?" diye soruveriyor. "Çünkü" diyorum, "çünkü yavrum, baban da ben de işe gidiyoruz". "Neden?" diye soruyor o en mutat şekliyle. Para kazanmak zorunda olduğumuzdan demiyorum neyse ki, o da var elbet ama istediğimiz işi yaptığımız için işe gitmemiz gerek diyorum. Öğrencilerimizin arasına karışmak, okumak istediklerimizi okuyacak, sormak istediklerimizi soracak vakit bulabilmek için. Bu sene mesela birinci sınıfların danışmanlığını devralıyorum bir kez daha. Bütün heyecanlı, şaşkın, amatör ama hevesli sorularını cevaplamak için. Yeni araştırma projemin sonuçlarını görmek için. "Sonra, bizim evimizde senden başka çocuk yok, ama okulda pekçok arkadaşın var." diyorum. İkna olur gibi oluyor. Okul yolunda bir cesaret "birazdan sana hoşçakal diyeceğim anne" diyor, alt dudağı hafif titrek de olsa, gülümseyerek.

Dün iş çıkışı yine ailecek evimize dönerken arabanın rotasını değiştiriverdi Babacık ve kendimizi önce Beykoz Çayırı'nda sonra Anadolu Kavağı'nda buluverdik.

Önce Beykoz Çayırı'nda koşturdu durdu Nevacık, kucağında sıkı sıkı tuttuğu da ailemizin yeni üyesi Pompo.. aman sakın siz de benim gibi yanlışlıkla Pombo demeyin, hemen düzeltiyor küçük insan: Pompo!! İçinde kocaman bir oyuk olan ağacı gösteriyor bize: "bakın bakın, tırtıllar nasıl da kemirmiş ağacı, geceleri baykuşlar girip de uyusun diye."


Sonra nerden bulduysa lunaparktan bozma minik bir yer buldu. Hemen atladı atlıkarınca vari arabalara.. Öncesinde babasının kucağında bindiği hızlı treni Neva korkunca durdurmak zorunda kaldık  :)


İkinci durağımız Anadolu Kavağı'nda eğik ışıklarıyla soluk sarı bir güneş içimizi ısttı.





 Baba-kız yemek yiyecek bir yerler ararken



ben de iskelenin fotoğraflarını çekiyordum..

Özlemiş miyiz sonbaharı ne?

4 yorum:

deniz dedi ki...

Ohh ne güzelmiş...

saricizmeli dedi ki...

biz de sizi özlemişiz, ne güzel resimler...

senem dedi ki...

@deniz, güzeldi gerçekten :)

@sarıçizmeli, teşekkür ederiz.. bu arada, arayacağım seni :-)

Evren dedi ki...

Ohh, icim acildi, ne guzel fotograflar! Yeni ogretim yilinizda bol sanslar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...