24 Temmuz 2011 Pazar

Pino'nun Keşif Bahçesi

Burada Saklı Cennet diyerek Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi’nden bahsettikten sonra kaç defa daha gittim ben oraya sayısını unuttum. Mesela hemen sonra Yüksel, eşi ve Rüya ile birlikte gittik bahçeye, tam da TÜBİTAK şenlikleri zamanıydı. Neva ile Rüya Keşif Bahçesi’nde koşturdular, oraya buraya tırmandılar, kazdılar, kaydılar, keşfettiler, göllerdeki ördekleri beslediler gizliden .) en sonunda bir de güzel yüzlerini boyattılar :- )





Sonra dünya güzeli bir Nurturia buluşması yaptık biz orada. Taaa Dubai’den Banu ile Poyraz ve taaa Katar’dan Zelal ile Loran geldi. Sonra İlkay ile Doruk, Özgüranne ile Ela.. Biz yiyip içerken Neva, Poyraz, Loran, Doruk, ve Ela yine koştular, oynadılar, tımandılar, kazdılar, keşfettiler : -)









Birlikte gidemesek de Defne Nil ile Ege Bahar’ın NGBB maceralarını da takip ettim büyük bir mutlulukla.

Sonra bir gün çok sevgili OYİP geldi Neva ile beni de aldı, hep birlikte gittik yine NGBB’ye. Çağan ile Bora’nın minik ördeğini suya kavuşturduk orada.






OYİP’e Keşif Bahçe’sini ne çok sevdiğimden bahsettiğimde bahçenin tamamını blogundan ve her ay düzenli olarak aldığımız Meraklı Minik dergisinden tanıdığım ve takip ettiğim sevgili Pino’nun tasarladığını söyledi bana. Hiç şaşırmadım, aksine kafamdaki taşlar yerine oturdu birer birer. O sevimli çizimler, her biri ince ince düşünülmüş oyuncaklar tam da Pino’nun tarzıydı işte. Burada da uzun uzun anlatmış zaten Pino, mutlaka okuyun : ) Üstelik sonradan öğrendim ki Pino yüksek lisansını ODTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı bölümünde Çocuk Parkı Oyun Elemanlarının Çocuk Gelişimine Etkisi üzerine yapmış. Bir kez de buradan teşekkür etmek istedim Pino’ya.. Ellerine, düşüncene, emeğine sağlık Pino. Bizden çok hayır duası alıyorsun, bilesin. :- ) Dilerim ki Türkiye’deki tüm şehirler böyle güzel, böyle incelikle düşünülmüş çocuk oyun alanlarına kavuşur günün birinde.

Koca koca AVM’lerin değil, daracık sokaklarda dolaşan devasa arabaların değil, işte böyle oyun parklarının prim yaptığı günleri de görürüz umarım bir gün.

2 yorum:

Nilay dedi ki...

NGBB bizim de çok sık uğrak yerimiz. Böyle güzel ve özenli bir yerin girişinin ve otoparkının da ücretsiz olması pek alışık olmadığımız bir durum İstanbul'da. Ücretsiz olmasına rağmen bu kadar faydalandığımız ve çocuklarımızı götürüp kaliteli, eğlenceli vakit geçirebildiğimiz bir yeri her gidişimizde bağışlarımızla desteklememiz gerektiğini düşünüyorum. Belki İstanbul'da hiç bir zaman bir "central park" ımız olmayacak ama bir kaç tane daha NGBB'miz olsa ne güzel olur...

senem dedi ki...

Nilay, kesinlikle katılıyorum. Ben de her gidişimde ufak miktarlarda da olsa destek olmaya çalışıyorum. Keşke böyle yerlerin sayısını arttırabilsek!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...