23 Şubat 2011 Çarşamba

buyrun bakalım!!! (editli)

İnsanın emeklerinin karşılığını alması çok güzel gerçekten de. O kadar uğraştım, didindim, sizlere buradan çocuklara İngilizce nasıl öğretilir yazdım.... ve sonuç ortada. Bakınız Neva nasıl da şakır şakır İngilizce kitap okuyor!!! :))) !!!...

İzleyemeyenlere not: Neva bu videoda kendince bir dilde konuşarak kitap okuyor. Üstelik bunu çok yapıyor :)) Hoş bu videoda söylemiyor ama normalde "sen nece konuşuyorsun?" diye sorunca "İngilisce" diyor :)) Tabi uzaktan yakından alakası yok!!! Bir arkadaşımın dediği gibi "Neva variety of English"!!

Untitled from senem yildiz on Vimeo.

8 yorum:

tutenc dedi ki...

Annesine de Neva'ya da kocaman alkış. Nevanın dediği hiçirşeyi anlamadım ama olsun harika yine de :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Lutfen dalga gecme annesi ya:)) Tamam, belki cok aksanli (!) konusuyor Ingilizceyi ama body language mukemmel otesi; yerim ben onun o agzini, ellerini :)))

zeynebin annesi dedi ki...

size teşekkürü borç bilirim
sizin kadar olmasada arada bir 2 yaşındaki kızıma ingilizce çocuk şarkıları isimli blogtan şarkı dinletiyordum
en çokda six little ducks u sevdi
şimdi ördek gördüğünde ducks
ellerini gösterdiğinde hands diyor

SalihaBetül'ün Annesi dedi ki...

:) çok şeker :) ama bence aksanı kapmış.. sanki party party filan dedi aralarda yaya yaya :) üstelik gayet kendinden emin

Elif Zelda dedi ki...

Senem:

Elifte aynisini yapiyor. Elif ilk dil olarak Ingilice konusuyor. Su anda Turkceyi tamamen anliyor ancak tam konusamiyor. Ama sorunca I speak English and Turkish diyor.

Bizimle paylastigin icin tesekkurler.

Didem

Aylin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin dedi ki...

Merhaba, mail adresinize ulaşamadığımdan buradan yazıyorum size. Bir sosyal sorumluluk projesiyle ilgili görüşmek istiyorum sizinle. aylins@sesliharfler.net adresinden bana ulaşırsanız çok sevinirim.

Teşekkürler.
Aylin.

ÇokBilmiş dedi ki...

Aynı şeyi ben de yapardım küçükken, şu an 3 yabancı dil biliyorum. 4. bir dili de yarım yamalak anlıyorum, zorlasam onu da öğrenirim. Her şeyin başı heves :O)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...