23 Ocak 2011 Pazar

peppa pig

An itibariyla ailecek Londra`yiz. Neva ile ilk yurtdisi yolculugumuz bu. Neva`ya hamileligimden beri benim de ilk yurtdisina cikisim. Degisiklik iyi geldi, ustelik bu isi Neva ile birlikte kotaracabilecekmisiz gibi gorunuyor - ki bu his paha bicilmez.

Neyse, bu Pazar gunku Ingilizce videomuz Londra`da olmamizin serefine burada cok meshur olan Peppa Pig`den geliyor. Peppa Pig anne domuz, baba domuz; Peppa ve erkek kardesi George`dan olusan bir domuz ailesini anlatiyor. Rahsan hep bahsediyordu ama nedense biz hic izlememistik bu zamana kadar. Gecenlerde Neva ile izleyince bayildik. Temiz, net ve kolaylikla anlasilir bir Ingilizcesi var. Bu videoda kullanilan dil hic Ingilizce bilmeyen bir cocuk tarafindan anlasilamaz belki ama baslangic seviyesinde Ingilizcesi olan birisi icin ideal. Belli basli bazi kaliplar anlamli bir sekilde defalarca tekrarlaniyor. Ornegin bu video muzik aletlerinin isimlerini, aile bireylerini ve muzik aleti calmaya dair fiilleri ogretmek icin ideal.

Neva Ingilizce bilmemesine ragmen bu videoyu izlemekten buyuk zevk aliyor, kulak dolgunlugu acisindan harika. Bakalim siz de begenecek misiniz?

Iyi seyirler; iyi Pazarlar!

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Benim oğlumda bu tip videolarla büyüdü ve bunlarla mı bağlantılı bilmem ama dil öğrenme heves inanılmaz.. ingilizce öğrenmem lazım biraz biliyorum ama daha çok öğrenmem lazım demişti 3 yaşındayken.. iyi tatiller bu arada

annelili dedi ki...

Kulak dolgunluğu konusunda çok haklısınız...

Evren dedi ki...

Aaa, konferansa falan mı gittiniz? Ne güzel olmuş, iyi tatiller! Daha izletmedik bizimkine ama ben çok sevdim :)

senem dedi ki...

Deli Anne, Selim dil öğrenince erişebiceği kaynakların fazlalığının bir şekilde farkında muhtemelen ve o nedenle motivasyonu yüksek. Yapı meselesi de olabilir tabi. Ne güzel!! :) Öperim Selim'i! :)

Annelili, evet, bakıyorum da Neva bir süre sonra tekrar tekrar duyduklarını söylmeye başlıyor. ben hiiiç müdahele etmiyorum.

Evrencim, yok bu defa daha çok gme amaçlı gittik. Hoş yine de Bristol Üniversitesinde görüşmeler yptık ama daha çok gezdik, tozduk. Çoook iyi geldi. Peppa Pig güzel değil mi? Özellikle bu bölümünü çok sevdik biz de. Hele o İngiliz aksanı yok mu!! :))

Evren dedi ki...

Aaa, ne gorusmesi bu, cok heyecanli :)

Dun gece bu Peppa Pigin diger bolumlerini de izledik ve ailecek cok sevdik :)) Ne varsa su BBC'de var zaten; dizi olarak bir tek My Family'i izlerdik televizyonumuz varken :)

Opuyoruz sizi cok, sevgiler...

defne naz dedi ki...

Bende ingilizce arayışı içindeyken Önce Yavrusu bloğuna oradan size ulaştım. Gerçekten ilaç gibi geldi diyebilirim. Kızıma videoları izlettim. Özellikle bu domuzlara bayıldı. sürekli aç anne aç deyip duruyor.Ben öğretbilirmiyim bilemem ama dediğiniz gibi kulak dolgunluğu için izletiyorum.

senem dedi ki...

Evren'cim, email atacağım :)

Defne Naz, beğenmenize çok sevindim. Neva da çok seviyor bu videoyu. Zaten bu videoları izlerlerken birşey öğretmeye gerek yok aslında, onlar kendiliklerinden kapıyorlar kelimeleri :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...