5 Ocak 2011 Çarşamba

evim evim

İşimi seviyorum. Desler bitti ya, bugün gitmedim ofise. Neva’yı babasıyla birlikte kreşe gönderip son dakikada evde kalmaya karar verdim. Yayıldım mutfak masasına, ta ne kadar zaman önce hazırlayıp bir dergiye göndermiş olmam gereken “anadilinde eğitim” dosyası üzerine çalışıyorum. Okuyorum da okuyorum. Bu alanda farklı ülkelerde ama benzer bağlamlarda yapılmış çalışmalar leb-i derya, farkediyorum.


Bir yandan çamaşır yıkayıp, çekmece düzenliyor, öte yandan bol sütlü kahve yapıp çikolata kemiriyorum. Aklımın bir köşesinde de artık kreş-ev rutininden sıkılmakta olduğu sinyallerini veren Nevacık için birlikte gidebileceğimiz ilginç aktiviteler araştırması var. Yasemin’in yazısı hafta içi bir gün Neva kreşteyken giderim dediğim Frida sergisine Neva’yla birlikte gitmek konusunda cesaretlendiriyor beni, sonra bunu okuyup “yok olmaz” diyorum.

3 yorum:

Ozgur dedi ki...

Ben de okuyup hah biz de! demiştim kiii onu okuyup vazgeçtim:)

yasemin dedi ki...

bence vazgeçmeyin :-) çocuksuzken otobüste, uçakta çocuklu birilerinin yanına denk geldiğimde çok bunalırdım. hoş, hala kendi çocuklarım dışında çocuklarla yolda yanyana düşsem bunalırım hatta yolda durmazlarsa kendiminkilerden de sıtkım sıyrılır :p ne yapalım yani çolukla çocukla da olsa gideceğiz her yere. yeter ki çocuklar oralarda azıp kudurmasın :p zaten müge de ben de olsam çocuğumu götürürdüm diyor :-)

senem dedi ki...

Dün o kadar yorum yazdım, çıkmamış. Neyse..

Özgüranne, biz yine de alalım kızlarımızı gidelim bence. Şöyle haftaiçi sakin bir saatte... zaten Neva'dan emin değilim ama Ela'nın kimseyi rahtsız edeceğini sanmam :)

Yasemin, Müge de haklı. Ben de olsam başıboş dolaşıp duran çocuklar istemem öyle bir yerde. İşin acı tarafı İstanbul gibi bir şehirde çocuklarımızı alıp gidebileceğimiz hem onların hem bizim ilgimizi çekecek, çocukla gitmeye uygun mekanların azlığı. Neyse ama cesaretlndirme için teşekkürler. Deneyeceğim Neva ile :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...