20 Ocak 2011 Perşembe

the animal boogie

Eveeeet, bu defaki videomuz Evren'den. Daha doğrusu Barefoot Books tarafından çıkan The Animal Boogie adlı kitabı iki sene önce Evren ve Yavrusu getirmişti Neva'ya. Vaktiyle çok dinledik biz bunun şarkısını, aile boyu dansettik müzik eşliğinde ama sonra taşınırken CD'yi kaybettik. Pek hayırlı olmadı bu durum bizim açımızdan çünkü Neva kitabı da şarkısını da çok seviyordu, CD olmayınca şarkıyı söylemek de bana düştü.

Çok şükür azap bitti. The Animal Boogie kitabı şarkı eşliğinde hafif hareketlerle anime edilmiş, youtube'a konmuş, nefis olmuş. Geçenlerde ycurl göndermiş linkini Evren'e , Evren de sağolsun bana göndermiş "ingilizce öğretirken" serisine ekleyeyim diye. :))

Buyrun bakalım.. Şimdiden aile boyu iyi eğlenceler!!!

4 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Evvet biz buna bayılıyoruz işte, sallanan kuyrugu gören ela maymun maymun diye bagırıyor,heyecan yapıyor :))

If you happy and you know it de süper , journey from grandpas .. Hepsi var you tubeda .

Barefoot books un bu seri çizimleriyle müzikleriyle süper bence

Evren dedi ki...

Evet evet, bütün seri çok güzel! Sabah "Journey from grandpas" izlerken YavruSu digger'in olduğu sahneyi 15 kere izlettirdi :P Barefoot Books serisinin hepsini sevdik biz de :) En çok da Çikolatalı Pasta'nın bu İngilizce öğretirken serisini sevdik :D

ycurl dedi ki...

Cikolatali Pasta'nin Ingilizce ogretirken serisi bence de cok basarili :) Keske Turkce icin de boyle guzel animasyonlu videolar olsa. Birisi bu duruma el atmali!

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Canım ya kaçtır geliyorum etkinliğim var beni yalnız bırakmazsan sevinirim demeye,videoları görünce çocuklara kaptırıyorum pc yi,teşekkürler paylaşımın için bu arada çay saati etkinliği yapıyorum,beni yalnız bırakmazsanız sevinirim,62. Porselen demlik çay saati etkinliği için sizin ve o güzel ziyaretçilerinizin tariflerini bekliyorum,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...