28 Aralık 2010 Salı

ela-neva-çağan

Haftasonu çok keyifli misafirlerimiz vardı bizim. Kompozit Cumartesileri sabahtan akşama okulda çalışınca (çok yakında bir doçentlik sözlüsü bekliyor kendisini) biz de anne-kız ya yalnız ya da arkadaşlarımızla birlikte vakit geçiriyoruz. Geçtiğimiz Cumartesi de Ela-Neva-Çağan bir araya geldiler. Ela’nın huzurlu sakinliği, Çağan’ın haydutluğu, Neva’nın efe tavırları harika bir kombinasyon oldu. Hep beraber şarkı söyledik, azıcık dansettik, saklambaç oynadık.Üç minik bazen birarada, bazen ayrı ayrı oynadılar. Kimi zaman paylaştılar, kimi zaman didiştiler ama iyi ki bir araya geldiler. Biz de bu arada pek heyecanlı projelerden bahsettik, ben daha çok kenardan dinledim ama söyleyeyim: harika birşey yolda. Merakla bekliyorum.

İşte günün fotoğrafları:











7 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

of cok uzuldum ben :( keske o kadar onemli ve erteleyemeyecegim bir isim olmasaydi o gun

Ozgur dedi ki...

eline sağlık:) çok güzel hepisi:)))

füsfüs dedi ki...

ben de isterim, kirazlısından:)

saricizmeli dedi ki...

nedir bu oğlanların yanma halleri. ue nin dışarı çıkarken en büyük derdi giyinmek. çıplak çıkalım diyor:)) çağanı kısa kollu kızları uzun görünce aklıma geldi.

keyifleriniz daim olsun.

red riding hood dedi ki...

Çağan'ın ilk poz muhteşem :D Önde durmuş kafa aşağıda.Hepsi çok şirin çok tatlı.

senem dedi ki...

Kirazcım, o gün çok özledik biz de sizi. Keşke gelebilseydiniz. Ama olsun, tekrar yapacağız en kısa zamanda. Bu defa artık sizsiz olmaz :)

Özgüranne, o bizim miniklerin güzelliği :)

Füsssss :)))

sarçizmeli, o gün ev de bir sıcaktı ki sorma. aslında neva da hayatta tutmaz üzerinde öyle uzun çorap falan ama o gün oyuna çok dalmıştı galiba :)

red riding hood, teşekkür ederiz :)

aysema dedi ki...

Fotoğrafları -izninizle- kaçırıyorum... Hepsi birbirinden tatlı. Gönüllerince yaşayacakları uzun,sağlıklı,mutlu çok güzel yıllar dilerim.
Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...