1 Aralık 2010 Çarşamba

eeediivadi


dün gece yazacaktım taze taze ama sonra neva ile birlikte uyuyakalınca bugüne kaldı.

neva kaç gündür ne zaman bilgisayarı açsam kucağıma tırmanıyor: "anne bana eeediivadi çalsana" diye başlıyor. "eeediivadi ne neva yaaa?".. elleriyle birşeyler yapıyor, melodisini mırıldanıyor ama kazma annede tık yok. bir dolu şarkı açtım, yok yok yok, bulamadık..

dün gece uyumak için yatağa yatmışız, yine başladı "anne, bana eediivadiyi söyle"... "neva, anlayamıyorum ediiivadi hangi şarkı acaba?" sonunda çocuk ayağa fırladı, bir kolunu öne uzattı "rat aaaağm (right arm)" sonra öbür kolunu öne uzatıp zıplamaya başladı. meğer yavrum "everbody in, everybody out" diye devam eden pinokyo şarkısını istermiş. ne şapşalım!!! :))

5 yorum:

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Bu aralar tüm küçümenlerin favorisimi ki bu şarkı :D Heryerde rastlar oldum sanki.

Ayşe dedi ki...

guzeliim beniim. annem de bana cok kucukten clementine'i soylerdi, ilk ogrendigim ingilizce sarkidir. sonra da animal farm'i okumustu, sarkisini beraber soylerdik...

YesiM dedi ki...

ediivadi cok iyimis :) bizimki de gecen gun oyun grubunda duymus kamon kamon diye bagiriyodu :))

KUZEY TAN dedi ki...

Ama annesi bu yabancı dil olayını geliştir. Yada Neva sana öğretsin.
Yerim ben o Neva yı konuşmasını

senem dedi ki...

Ashley, bilmem ki... Eğlenceli bir şarkı ama.. benim de dilime fena takıldı :=)

Ayşe, Clementine bir fenomendir zaten :)

Yeşim, canım yaaa... hayal ettim de ben o kamon diyen Ela'yı :)

Sorma Kuzey Tan'ın annesi, tam şapşallığım tuttu... çocuk öğretecek bana ama bende istidat yok anlaşılan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...