19 Eylül 2010 Pazar

hayat güzel



Dışarda nefis bir sonbahar havası... Sabah güzel bir kahvaltı sonrası kocayla kızı Kastamonu pazarına gönderdim birlikte. Kimbilir neler aldılar? Yaban mersini ile o nefis kuşburnu marmelatından buldular mı ki acaba? Sonrasında da yine başka bir baba-kız arkadaşlarımızla birlikte vakit geçireceklerdi. Öğleden sonra oldu hala dönmediler.. Keyifleri yerinde anlaşılan.

Bense giriştim evde baştan aşağı temizliğe. Köşe bucak heryere el attım, düzenlenecekleri düzenledim, yıkayıp kuruttuğum çamaşırları ütüledim, yerleştirdim. Taaa ne zaman Didim pazarından aldığımız Buldan işi perdelere düğme geçirip yatak odasına astım. Ohhh misss. Bir rahatladım ki. Hayat güzel diye düşündüm ister istemez. Yarın taptaze bir hafta başlıyor. Neva’nın okulu var. Herşeyden önce okula gönderecek sağlıklı bir kızım olduğu için hem mutlu oldum bir kez daha, hem şükrettim. Yarın okula giderken götüreceği çantayı hazırladım mutlu mutlu: yeni yıkanıp ütülenmiş bir çarşaf, yastık kılıfı, penye battaniye ve yedek kıyafetler.. haaa bir de yaz başında okuldaki pedagogun uyku sorunlarını aşmamıza yardımcı olması için ödünç verdiği kitap... ne mutlu ki artık ihtiyacımız yok.

Geçtiğimiz hafta ilk üç gün yuvaya giderken çok mızırdandı Neva. Arkamızdan pıtır pıtır gözyaşları dökerek ağladı. Mümkün olduğunca çok –kurallar çerçevesinde tabi- vakit geçirmeye çalıştık onunla yuvada. Son iki gün ise çok daha az tepki göstermeye, daha mutlu gitmeye başladı yuvaya. Son gün ise arkamızdan ağlamadı bile. Oooooh...

İki Pazartesi sonra üniversitede de yeni dönem başlıyor. Bir lisans, bir de yüksek lisans dersi beni bekler. Önümüzdeki dönemle ilgili kafamda planı programı da yaptım. Ders yüküne ek olarak bitirtilmiş ve makaleye dönüşmeyi bekleyen tam üç adet tez var. Artık silkinip kendime gelme zamanı, yeniden işime sarılmaz vakti... Önümüzdeki dönem günleri paylaşacağız kocayla. Haftada iki gün o, iki gün ben kalacağım iş yerinde akşam saatlerinde. Yoksa gündüz vakti ofiste çalışmak ne mümkün. Du bakalım işleyecek mi bu plan? Pek enerjik gördüm kendimi... hadi hayırlısı!

3 yorum:

fatma uzunhasan dedi ki...

uyku sorununuzu aşmanıza yardımcı kitabı merak ettim.. sevgişer

sirâr dedi ki...

enerji geliyorum demez! diye replik canlandı zihnimde. ne güzel. yumuşatıcı kokuları taa buraya geldi. kocaman sevgiler, sonbaharda...

elfeyp dedi ki...

Ne güzel.. Sonbahar daha gelmemiş demek ki :) Güzel bir sezon olur umarım okulda da.. Öpüyorum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...