26 Ağustos 2010 Perşembe

iki


Dün Nevacığın 2. yaşgünüydü. Daha nicelerini hep birlikte çoşkulu bir sevinç ve geçen yıllara dair inceden bir hüzünle kutlayacağımızı umduğum yaş dönümlerinden ikincisi. Çabucak geçiverdi gibi gelse de, bu iki yılın her günü ilmek ilmek işlendi aslında. Bir çocuk sahibi olmanın ve o çocuğu özenle büyütmeye çalışmanın insanın hayatını önceden tahayyül etmesi imkansız şekilde değiştirdiğini yaşayarak öğrendik. Uykusuz ve bitap gecelerin, yorgun ve asabi günlerin, ofisimin köşesine kurulu portatif yatağın, kütüphaneden aldığım teorik kitabın içindeki karalamaların, yaz tatilini tek bir yerde ve aile yanında geçirmemizin, internette vaktimin çoğunu verdiğim websitelerinin müsebbibi; bugüne ve yarına dair tüm planlarımızın, karı-koca sohbetlerimizin, fotoğraf albümlerimizin ve mutluluğumuzun olduğu kadar kaygılarımızın merkezi Nevacık, iyi ki doğdun!!! Seni sen yapan tek bir duruşun, tek bir bakışın, hal ya da tavrın göğsümüzü kabartmaya, bizi mutluluğa boğmaya yetiyor da artıyor. Bu mutluluğun yanında yaşadığımız zorlukların hiçbiri gözümüzde yok inan. Sağlıklı, neşeli, mutlu, sevecen, gözüpek hallerin daim olsun güzel yavrum. Nice mutlu yaşlara!

22 yorum:

füsfüs dedi ki...

nice yıllara nevacım, hayatın hep güzelliklerle dolsun yüzün hep gülsün

Özlemhan dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun neva'cım. Bizimde bir aydan az kaldı doğum günümüze Bizde iki olacaz dünya güzelleri bunlar.

nehirineylemleri dedi ki...

Mutlu yıllar Neva'ya. İsmi kadar güzel bi ömür dileriz biz Nehir'le:)

elfeyp dedi ki...

Hep birlikte büyüyüyoruz aslında bu bloglarda..
Daha da güzel günler görsün Nevacık...

Ayça dedi ki...

Allah sizi birbrinizden ayırmasın nice sağlıklı mutluluk dolu yıllar nasip etsin..

mummy dedi ki...

NEVACIĞIM;HİÇ YÜZYÜZE GÖRÜŞMEDEN,YAZILARINDAN,SICACIK YORUMLARINDAN SEVDİĞİM GÜZEL ANNENİN TATLI KIZI..İKİ YAŞIN KUTLU OLSUN,ÖNÜNDE HER DAKİKASI DOLU DOLU YAŞANMIŞ,MUTLU,SAĞLIKLI UZUUUN BİR ÖMRÜN,YANINDA HEP SEVDİKLERİN,SEVENLERİN OLSUN...NİCE YILLARA FISTIK KIZ:)

SalihaBetül'ün Annesi dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun nevacığın.. Bu güzel ve içten yazınız için tebrik ederim, hayat size hep güzellikler versin..

Adsız dedi ki...

guzel kuzucuk, nevacik, dogumgunun kutlu olsun. Allah nice guzel gunler, saglik, mutluluk versin, hep sevdiklerin olsun etrafinda...

Senemcim, ben asagidaki yaziyi kacirmisim, cok gecmis olsun. Ben de oyle bir dusmusum kucukken, alnimda iki dikis izi... keza kardesim de bodrum'da dusmustu, biz de devlet hastanesine kosturmustuk... ucuz atlamissiniz. Allah beterinden saklasin, cok gecmis olsun! opuyorum.

(register olmaya usendim, ben sosyolog ayse :))

KUZEY TAN dedi ki...

Doğum günün Kutlu olsun NEVA. Yine çok güzelsin ve her yeni fotografta daha da güzelleşiyorsun.

saricizmeli dedi ki...

N e çabuk geçiverdi kocaman 2 sene...
E l verir de şansımız tesadüf eder miyiz gene?
V akitler geçerken, güzellikler ve şans getirsin her yeni sene
A nneciğine de sevgilerimi ilet, olduğunu görmek isterim nene...

OiP dedi ki...

Canım Nevam :) yeni yaşı kutlu olsun yavrumun. gurur duyulmayacak gib mi Senem?? maşallah hem akıllı, hem çok güzel kızımız. öperim güzel yanaklarından....

Sen Gelince dedi ki...

Nasıl güzel anlatmışsın Senem'cim... İnsan hissederek okuyor... Neva'yı ve sizi kutluyorum... Daha nici nicelerini okuyabilmek, görebilmek hatta yaşayabilmek ümidiyle sevgiler... Ve sana çok ama çok güzel bir ömür diliyorum Neva'cık:)

Sen Gelince dedi ki...

Nasıl güzel anlatmışsın Senem'cim... İnsan hissederek okuyor... Neva'yı ve sizi kutluyorum... Daha nici nicelerini okuyabilmek, görebilmek hatta yaşayabilmek ümidiyle sevgiler... Ve sana çok ama çok güzel bir ömür diliyorum Neva'cık:)

Hülyanın Tunası dedi ki...

2 gündür yorum bırakmaya çalışıyroum her seferinde tuna sabote ediyor. bir bilse annesi neva'nın anne karnındaki hallerinden beri takip etmekte. birlikte doğdular nerdeyse ve birlikte büyüyorlar. belki ilerde arkadaş olacaklar.
ah senemcim. en zor zamanalrını geride bıraktık bu sıpaların. şimdi iyi ki doğdun, iyi ki doğudum deme zamanı
iyi ki doğdun neva. seviyorum seni de anneni de

kirazsevdasi dedi ki...

Nevaaaa!
mutlu yillar tatlim! nicedogumgunlerini kutlayalim hep birlikte saglikla,
seni cok seviyoruzzz

kuzunun annesi dedi ki...

Nevacım , tatlı kuzucuk , nice mutlu yaşlara , sevdiklerinle beraber saglıklı uzun ömürler dilerim. Öptüm yanacıklarından

senem dedi ki...

Offf, o kadar cevap yazdım yazdım, hepsi uçtu gitti :(

Hepinize ama hepinize güzel dilekleriniz için çoook teşekkür ederim. İyi ki bu blog var da sizleri tanıyoruz. Neva da ben de sizi çook seviyoruz.

Sevgiler.
S.

Evren dedi ki...

Amanin 2 mi oldu simdi Neva? BUMED'te ilk kez seni gordugumde karnindaydi hala. Sizi tanidigim icin cok mutluyum :) Iyi ki dogmus Neva, iyi ki dogurmussun Senem, nice yillara!

senem dedi ki...

Evrencim, çoook teşekkürler. İyi ki tanışmışız, hem de anne olma arefesinde, tam zamanında... :))

zeynep dedi ki...

çok mu geç kaldım şimdi ben doğum gününü kutlamak için?
hâlâ 2 yaşında olduğuna göre geç kalmış sayılmam değil mi?
daha sen büyüyüp okuyacaksın bunları değil mi nevacığım?
o zaman geç değil.
iyi ki anneciğin doğurmuş seni ve ben iyi ki seni görmesem de sevmişim!
iyi ki doğdun neva!
mutlu 2 yaşlar!

Damla dedi ki...

Mutlu yıllar tatlı kıza :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Saglik ve huzur icinde gecsin omrun Neva'cim. Dilerim senin de en az senin kadar sirin ve akilli bir kizin olur da annene neler yasattigini/hissettirdigini daha iyi anlarsin bir gun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...