27 Temmuz 2010 Salı

var mı tatil gibisi?

Var mı tatil gibisi?



Pırıl pırıl bir güneş altında, üzerinde şilebezinden bir elbise, günebakanların arasında olmak gibisi?



Hele de sevdiklerinle birlikteysen?



Sabah sabah ev yapımı marmelatlarla donatılmış bir masada kahvaltı etmek gibisi?



Denizden çıkıp kana kana su içmek...



Sulu bir karpuzu akıta akıta yemek...





Gün batımına yakın hala plajda, hala mayolu halde çekirdek çitlemek gibisi?





Boyuna göre bir ağaç bulup uzanmak, yaban meyvelerini kaçamak kaçamak mideye indirmek gibisi?




Kısa da olsa iyi geldi tabi böyle bir tatil bize. Eski halimize geri döndük çok şükür.

5 yorum:

Ayşe dedi ki...

oy guzelim beniim. kocaman kiz oldun Nevacik sen. En cok da agactan kacamak meyva yedigin ve son resmi begendim.
Senemcim, sukur keyifler yerinde!

füsfüs dedi ki...

senem ne zamandır aklımdasınız hep soracağım kalıyor, nevanın kreş durumları nasıl oldu merak ediyorum ve gece kalkmaları? tatil çok güzel geçmiş gerçekten, en kısa zamanda tekrarlansın inşallah

senem dedi ki...

Ayşecim, çok teşekkürler. Sen artık Türkiye'desin, değil mi? Görüşsek?

Füsfüs, sağol. Tatil dönüşü kreş durumu da düzene girdi gibi. Bazen sabahları mızırdanıyor ama zaten ben de sabahları derse girerken mızırdanıyorum :)) Günün kalanı daha iyi geçiyor. Geceleri de hala uyanmakla beraber geçen yazıda bahsettiğim gibi ağlamıyor artık. Sanırım biraz dinlenince benim de hoşgörü seviyem de biraz arttı :)) Şu yaz okulu da bitsin de artık daha uzun bir tatile çıkalım diye dört gözle bekliyoruz :)

Anne Duru dedi ki...

Cokk tatlisin Neva:))
masallah sana
karpuzlu foto da benim favorim
sevgiler

GüCüBe dedi ki...

Karpuz yiyen fotolarına bayıldım, çok tatlı çok :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...