10 Mayıs 2010 Pazartesi

siz mama sandalyesinin neresine oturuyorsunuz?

7 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ahahah
hey allahim...

YesiM dedi ki...

Nevacim ben de artik mama sandalyesine oturmaktan hoslanmiyorum, anneyle baba gibi buyuk sandalyesine oturmak daha zevkli dimi? hihihi :)
Ela

yeni anne dedi ki...

oraya tırmanırkenki hali de geldi gözümün önüne :) sanırım en enerjik zamanlarındalar

kirazsevdasi dedi ki...

ve ben, Dorukla sizi coook benzetiyorum bazen.
durusunuz, gulusunuz.
resim no2 deki gibi. burun, dudak!
cok guzelsiniz siz yaa.

Yasemin Aktuğ dedi ki...

ana nasıl oturdun kız cimcime sen oraya

olmadık işler peşinde dedi ki...

Oturmamış o binmiş, binmiş... :D))

KeLeBeK dedi ki...

hahahha tam olarak nevacıgın oturdugu yere!!
ben de bir tek çilek krobasisii yapıyor sanıyordum bunların topu cılgın yahuuu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...