5 Mayıs 2010 Çarşamba

neva böcüğünün sanat faaliyetleri



Bugün öğleden sonra öğretmeni bu minik karneyi (!) elime tutuşturduğunda önce şaşırıp gülümsedim. Ama üzerinde yazanları okur okumaz yaşlar gözlerime hücum etti. Bu belgenin duygusallık konusunda son derece öküz olabilen beni bile gözyaşlarına boğmasının sebebi benim hala anasından süt emen küçücük kızımın kendine ait bir hayatı, çevresi, arkadaşları, yaşantısı olduğunu belgeliyor olmasıydı sanırım.

Neyse, sadede gelelim. Evet, dedim ya benim hala anasından süt emen minik kuzumun okulunda bugün yılsonu sergisi vardı. Öğretmenleri dün bize bugünkü sergiyi haber verdiklerinde ben de sınıflarındaki masanın üzerine üç-beş parça birşeyler koyup bize gösterecekler sanmıştım. Meğer öyle değilmiş, meğer 1 yaşından 5 yaşına bütün yuva çocuklarının yıl boyu ürettikleri sanatsal ve bilimsel eserlerin sergisiymiş bu. Biz de gururlu (ve de o saatte dersimiz/toplantımız olmadığı için şanslı) anne babalar olarak saat tam 15:30 da kreşe gittik. İçerde bir telaş, bir bayram havası vardı ki görülmeye değerdi. 01-02 yaş grubu bebelerinin altları değiştirilmiş, üstleri giydirilmiş, saçları yapılıyordu. Bütün kızların iki yandan saçları toplandı, her iki kuyruğa da birer kırmızı kurdele tutturuldu. Üzerilerinde de kelimenin tam anlamıyla çocukların kendi elleriyle boyadıkları t-shirtler ve hepsinde bir örnek kot pantalon. Öyle sevimliydiler ki, o kadar olur. Tabi biz bebek sınıfı anne babaları olarak diğer sınıfların velilerinden çok daha heyecanlı ve çoşkuluyduk diyebilirim : -) Olsun o kadar da, değil mi ama?



Hazırlıklar tamamlanınca hep birlikte yuvanın bahçesinde toplandık. İşte bu rengarenk, cıvıl cıvıl sergiden bazı kareler:



Neva'nın eserlerinden (!) bazıları:



5 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Ooo bu işlere erken başladınız Senem Hanım , Nevayla ne kadar gurur duysanız az :)

perimert dedi ki...

Ellerine saglik, ne guzel eserler bunlar böyle.
Ben de orada son sene stajlarimdan birini yapmistim. Gecmise dondum bir an sayenizde...

kirazsevdasi dedi ki...

super yaa!

boceksin tam bocek, isiricam seni!

SalihaBetül'ün Annesi dedi ki...

çok güzel.. valalhi ben bile duygulandım ne diyeyim.. ki ben de ot mu desem saman mı desem böyle bir ruh haline ssahibimdir :) Ayrıca sizin yaptıklarınız birlikte okula gittiğim 16 aylık kızım ve bana ışık oluyor. sevgiler bizden..

senem dedi ki...

Hayat, çok teşekkürler. Gururu bilmem ama çok mutlu olduğum kesin :)

Perimert, 20 Haziran'da tanışalım, görüşelim :)

Kiraz, ısır ısır!!

SalihaBetül'ün annesi, çoook teşekkürler. Sevgiler bizden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...