26 Nisan 2010 Pazartesi

kampüste erguvan zamanı

Kampüste yılın en güzel zamanları bunlar. Sadece bir iki hafta sürecek erguvan şenliği başladı. Her yer mor ve tonlarına büründü. Fonda ise denizin ve gökyüzünün birbirini tamamlayan göz alıcı parlak mavisi. Sabahları okula gitmek başlıbaşına bir keyif şu günlerde.









İçinde bulunduğumuz bu hafta bahar tatili. Yani dersimiz yok.. İş çok ama ders yok. Serde bahar var. Papatyalar arasında bir minik çiçek de bende var. Onunla birlikte baharın tadını çıkartma zamanı şimdi.



Kampüsü özleyenelere, görüp de tekrar görmek isteyenlere, daha önce hiç görmeyip de merak edenlere açık davettir bu. Bu hafta içi gelirseniz minik papatyayla ben ev sahipliği yaparız size :)

4 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ben BU de okumadim ama, arkadaslarim sayesinde icini biliyorum ve de cok seviyorum.
ah biraz Dorugun dis sıkıntılari gecse, haftanin son gunlerine dogru kacip gelebilsek, minikler tanissa.

Evren dedi ki...

Ozledim, papatyalarinin kokusunu ozledim
Ozledim erguvan renklerini ozledim
Ozledim yokusunu, manzarani ozledim
Geleyim dedim, Bogazicim, neden hala gelemedim?

Cunku burda hala finaller var, bohuu :(
Neyse ki bizim yerimize tadini cikartan tatli mi tatli bir Nevacik var :))

senem dedi ki...

Ilkay, ne iyi olurdu valla. Şu havalar da bir ısınmadı gibi ne yazık ki. İnşallah diş sıkıntısını biran önce atlatırsınız. Çok öpüyorum Dorit'i.

senem dedi ki...

Evren, cok az kaldı dayan! :) Ailecek kocaman öperiz YavruSu'yu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...