26 Nisan 2010 Pazartesi

bir türlü yapılamayan aşı


Al sana salak anne hikayesi. İkidir Neva’yı sağlık ocağına 18 ay aşısına götürüp kös kös geri dönüyoruz. Çocuk bu arada 20 aylık oldu. İlkinde ağzı burnu akıyordu, fena halde nezleydi. “Alın, götürün bu çocuğu, bu haldeyken aşı olmaz” dediler, zaten canı acıyacak, ağlayacak diye üzülüyordum ya canıma minnet, hemen kaptım kuzumu çıktım oradan. Bugün de yine gittik ama bu sefer de aşı kartını evde unutmuşum çocuğun, bir posta daha “alın götürün bu çocuğu, aşı kartsız aşı yapamayız” dediler. Yine çıktık geldik. Hayır birşey değil, bir de her seferinde yolda giderken uzun uzun Neva’ya doktorda neler olacağını anlatıyorum, güya çocuğu duruma hazırlıyorum. Oraya gidince şaşkın şakın etrafa bakıyor yavrum. Neyse, azimliyim üçüncü de halledeceğim inşallah bu işi!

1 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

her iste bi hayir Senemcim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...