22 Nisan 2010 Perşembe

bediş hanım



Bizim dört ayaklı kuzucuk bacağını kırmıştı ya hani, bacağına takılan platinle birlikte 15 gün geçirdi veteriner amcasının yanında. Bu süreçte antibiyotik iğneleri ve pansumanı yapıldı düzenli olarak. Üç gün önce taburcu oldu veteriner amcanın muayenehanesinden ancak bir 15 gün daha sokağa salınmasını yasakladı doktorumuz. İki hafta daha ev bakımı şartmış. Şimdi alıp eve götürsek Neva “aaaaa Bediiii” diye tepesinden inmeyecek hayvancağızın... tam da dinlenmeye en içok ihtiyacı olduğu şu sıra hem de. Üstelik evin içi yine bir tüy yumağına dönüşecek. İyisi mi ofise götüreyim dedim ve Kompozit’le alıp benim ofise yerleştirdik Bediş kuzusunu. Tuvaleti, maması, suyu, yastığı ile tastamam bir ev yaptık ona burada. Bir mutlu bir mutlu oldu ki sormayın. Resimde görüldüğü üzere ofiste kendi özel yerini de buldu şimdi. Bu sabah ofise geldiğimde çıldıracaktım. Her yer kum ve tüy içindeydi. Tuvaleti hafiften kokuyordu. Ulan dedim kendi kendime, evde b.. temizle, burada b.. temizle, bu mudur hayat?? Ama güzel bir temizlik sonrası herşey yoluna girdi. Şimdi sakin ve sessiz odamda, hiç sesini çıkarmadan, kah yalanıp, kah guruldayarak, camdan gelen bahar esintileri eşliğinde bana arkadaşlık ediyor Bediş Hanım. Bir kediyle olmak ne kadar huzur vericiymiş, bir kez daha hatırladım. Evet, işte budur hayat. Hem de en güzelinden : )

3 yorum:

KUZEY TAN dedi ki...

Boğaziçi ofisleri alışkındır kedilere:)))
Kimya Bölümü, öğrenci laboratuarındaki yavru kedileri unutamam

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

arada çalışırken kucağına geliyorsa ve orda mırrr hırrr diye uyuyorsa bundan daha huzurlu bir şey olmaza

senem dedi ki...

KT'nin annesi, evet evet zaten ben de Boğaziçi ofislerinin kedilere çok alışkın olmasına güvenerek aldım getirdim Bediş Hanım'ı buraya. Hoş bizim Eğitim Fakültesinde pek bir tuhaf durdu ama olsun :)

Hülkya, yalnız benim arsız kedim olayı abarttı. Sürekli kucağımda yatmak istiyor. Manzarayı düşünsene, öğrencin gelmiş akademik bir konuda görüşmek üzere, sen kucağında mırıl mırıl bir kediyle onu dinliyorsun :))
Ama huzurlu olduğu kesin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...