2 Mart 2010 Salı

erzurum yolcusu



Önümüzdeki Pazartesi günü bir proje kapsamında Erzurum ilindeki tüm İngilizce öğretmenlerine seminer vermek üzere Erzurum’a gidiyorum. Eskiden çok sık yaptığım bu tür yolculuklara Neva doğduğundan beri ara verdim. Ve yine eskiden büyük bir rahatlık ve çoşku ile çıkarken böyle seyahatlere bu defa karnımda pır pır pır tedirginlik kelebekleri uçuşuyor. Çok mu uzak kalmışım nedir?

THY’nin web sayfasından bilet almak üzereyim ama bir türlü karar veremiyorum. Seminer sabah 10:00 da başlayacak. Acaba sabah 7 uçağıyla gidip doğrudan seminere mi girsem yoksa bir gün önceden gidip azcık gezsem mi? Aaah ah, eski ben olacaktım ki şimdiye çoktan gidilip görülecek yerlerin, yenilecek yemeklerin listesini çıkartmıştım.

10 yorum:

annesininoglusu dedi ki...

kolay gelsin,bıcırık ne yapacak bu arada :))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Boyle bir firsat kacar mi? :) Neden eski sen olmayasin ki yeniden? :) Git, gez, keyfine bak, firsat ayagina gelmis, kadrini bil :D

Simdiden iyi eglenceler&gezmeler ;)

ELİF dedi ki...

Hadi kendin için bi değişiklik yap, gez biraz:))

Magissa dedi ki...

Bence bir gun erken git her halukarda, cunku Ataturk Havalimani son zamanlarda kapasitesinin uzerinde ucus yaptiriyor ve neredeyse tum kalkislarda en az yarim saat kirk dakika rotar oluyor.

Yetistim yetismedim stresindense, bir gun onceden gidip rahat yatakta uyumak daha iyi degil mi? (Hangi havaalani olursa olsun 7 ucagina gitmek icin nereden baksan 5'te cikacaksin evden...)

Neyse ben sana erken gitme bahaneni gosterdim, karar senin :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Geride bırakacağın küçük tatlı bir prenses olunca kararsızlığının nedeni az çok anlaşılıyor yada insanın sorumlulukları arttıkça bu tarz kararları eskisi gibi bir çırpıda veremiyor.Eee bu da bir evre galiba hayatımızın bir noktasında bu hesaplaşmaları vermek zorunda oluyoruz.

zeynep dedi ki...

1-Kadayıf dolması satan bir yer var, pek meşhur, sosunu yanına alıp eve bile götürebilirsin- adını unuttum ama herkes oradan alıyor

2- Bir de cağ kebapçı var. güzel temiz bir yer. Etleri de güzeldi.

Yol üstü lezzet durakları - yaşin'in tavsiyeleri ile gitmiştik:=)

Ben de tavsiye ederim.

Neva'yı da öperim!


Erken git tabii, ne olacak ki? Ben olsam erken giderim yani :=)

senem dedi ki...

Süper. Destekleriniz için çok teşekkür ederim. Silkinip kendime geldim :) Erzurum'daki okulla görüştüm. kalacak yer biraz problem olacak gibi. Bu nedenle birgün önceden gitmeyeceğim ama o akşam geç saatte döneceğim. Öğlen 12 gibi işimi bitirdikten sonra akşam 8 e kadar gezmek için vaktim olacak. Bu arada Neva da babasıylan birlikte "kaliteli zaman" geçirecek :)

Zeynep, tavsiyeler için çok teşekkürler. Özellikle kadayıf dolması satan yer çooook ilgimi çekti :) Beril'e kucak dolusu sevgiler.

lena dedi ki...

iyi seminerler dilerim buralardan selam götürün erzurum'a tanıdıklarımız var oralarda bol sevgiler:))iyi yolculuklar

KUZEY TAN dedi ki...

İyi seminerler. Ben il şehir dışı gezimden geç dönmüştüm. Kuzey Tan uyumamış beni beklemişti ve sonradan da küsmüştü.Ama Neva o kadar akıllı ki kesin yine çok olgun davranışlar gösterir

olmadık işler peşinde dedi ki...

ben de bir iki ayrılıkta meme emdiği için stres yapmıştım. ama baktım Çağan hiç sallamıyor. onlar bizim düşündüğümüzden çok daha olgun sanırım. kaldı ki senin cüce eli cebinde falan geziyor ya, ooo hiç sallamaz:) iyi yolculuklar şimdiden

*sütü n'aptınız sahi??*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...