29 Mart 2010 Pazartesi

emirgan korusu



Emirgan Korusu Kompozit'le benim her bahar geleneksel uğrak mekanımızdır. Son iki senedir aramıza Nevacık da katıldı. Cumartesi günü güneş pırıl pırıl parlarken ortam o kadar güzeldi ki anlatamam. Biz genelde haftaiçi gitmeyi tercih ediyoruz, kalabalıktan kaçmak için. Ama geçtiğimiz Cumartesi de fena değildi.

Laleler rengarenk, sümbüller miss kokulu. Eğer imkanınız varsa bu güzelliği kaçırmayın gerçekten de.





Bir de ortada göletin olduğu kısım vardı ki, içindeki ördekler ve etrafındaki güvercinlerle Neva'nın en sevdiği köşe oldu.


11 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ben tüm bu fotoğraflarda tek bir güzel çiçek görüyorum:)) aaa pardon annesiyle beraber 2 güzel çiçek...
bakışları ne kadar da anlamlanmış yahu, nasıl da yaşından büyük duruyor. çok özledim fıstığı

lena dedi ki...

neva çok tatlı ya gözlerine bayılıyorum :)benim için öpermisiniz?gözlerin den annesi sizin takipçinizim :)ben aslı lena

kuzunun annesi dedi ki...

İlk resim ne kadar hoş öyle , mekan gerçekten güzelmiş. Çocuklarla dolaşmak için ideal

Deniz dedi ki...

ilk fırsatta gideceğim :)

Neva sana da öpücükler,maşallah sana

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

o burun tam yemelik :)

senem dedi ki...

Hülya teyzesi çok büyüdü gerçekten, ben bile inanamıyorum hep gözümüm önünde olmasına rağmen. Bakışlar, hal ve tavırlar. Pek keyifli. : ) Biz de sizi özledik inan. Nasıl yapsak da görüşsek?

Lena, hemen öptüm Nevacığı senin yerine gözlerinden. Profil resmindeki sevimli civciv çok ilgisini çekti bu arada : )

Hayat, evet yılın bu zamanında İstanbul’un en gidilesi mekanlarından biri Emirgan Korusu. Çocuk için de harika bir yer.

Deniz, Yaz’ı da kap git. Hatta ayarlayalım birlikte gidelim : )

Elçin, çok teşekkürler : )

Deniz dedi ki...

inşallah valla:)

Ashley dedi ki...

Ne güzel yerler var .Çok güzel fotoğraflar.Bu minik hanımda şirinmi şirin.
Sevgiler
Ashley :)

Evren dedi ki...

Senem, Neva resmen 3-5 yaş atmış gibi duruyor. Ne bilge bakışlar öyle, öperim :P

GüCüBe dedi ki...

Bizde bu haftasonu gittik, çok güzeldi :=)

GüCüBe dedi ki...

Bizde bu haftasonu gittik, çok güzeldi :=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...