25 Mart 2010 Perşembe

19 aylık Neva böcüğü



(Yazacaklarım çoktu ama çok üşendim. Zaten bugünlerde her işim yarım, hiçbir işe tam yetişemiyorum. Varsın bu da yarım olsun dedim kendi kendime. Zaten bakıcımızın gitmesine 15 dakika kaldı, acilen çıkmam lazım ofisten.) Bugün itibarıyla 19 aylık olan Neva böcüğüne dair iki yeni video:

1. Obur Neva: http://vimeo.com/10415742
2. Geveze Neva: http://vimeo.com/10426565

Bu ay itibarıyla Neva her haliyle "ben büyüdüm, artık bebek değilim" diye bas bas bağırıyor. Ancak annelikte şu son 19 ayda kazandığım tecrübeyle diyebilirim ki bu çocuklar büyüdükçe tatlanıyorlar. Evet, o minicik halleri de bambaşkaydı ama şimdi aramızda kurduğumuz iletişimi hiçbirşeye değişmem.

10 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

vallaha annesi bu yu anlıyorumda yülüyüylülü kim acaba?
Ah o yemekten sonra harika lezzetli işareti yokmu harika

ruhdagı dedi ki...

O ne şirin bir külotlu çorap öyle :)

Ozgur dedi ki...

:) çizgili güzel.

Deniz dedi ki...

ben de bayıldım çoraba
içindeki tontiş bacaklara da
ve haklısın ben de 20 aylık bir anne olarak giderek tatlanıyorlara katılıyorum

KUZEY TAN dedi ki...

Ne kadar güzel bir kız olmuş neva. Ne kadar hızlı büyüyorlar. Hem güzel hem akıllı hem beceriklihem tatlı. Öpüyoruz onu.

Sen Gelince dedi ki...

Nefis yapan o parmaklardan öpüyorum:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Senem,
çok tatlı olmuş bu kuş... İnanılmaz aşama kaydetmiş bir de! Maşallah! yalnız ben o mama sandalyesinden fırlama sahnesinde acayip korktum, hamle yapıp tutacağıdım az kalsın. Allah korusun, taktırmıyor mu kemer??

senem dedi ki...

Sibel, çok sağol : ) O harika kreşte öğrenmiş gliba, ilk defa kamera karşısında yaparken gördüm ben de, çok şaşırdım ama çok sevimli, di mi?

Ruhdağı, bu veletlerin bütün kıyafetleri çok şirin oluyor. Hele seninki de bir doğsun da gör : )

Özgür, bizim kızlara da yakışıyor ama çizgiler!

Deniz, kesinlikle büyüdükçe daha eğlenceli hale geliyorlar. İknci bir çocuğum olursa eğer bu bilgi çok işime yarayacak!

Kuzey Tan (ve sevgili annesi), çook teşekkür ederiz. Bizden de size öpücükler!

Özlem, çok teşekkürler : )

OIP, yok anam yok, ne kemeri. Bir görsen bizimki o mama sandalyesinin önündeki tepsiye çıkıp ayağa kalkıyor, sonra da zıplamaya başlıyor. Ben mi fazla rahatım, o mu çok cin bilemedim!!

miniki dedi ki...

merhaba;neva çok tatlı maşallah.Ben Neva'nın mama sandalyesini gördüm videoda hoşuma gitti.Oğluma mama sandalyesi almam gerekiyor ancak birtürlü karar veremiyorum.Sizinki hafif bir sandalye gibi duruyor.Nereden aldınız acaba ,markası nedir söylrseniz çok sevinirim

senem dedi ki...

merhaba miniki, hoşgeldin. neva'nın mama sandalyesi bize kuzeninden geldi. o nedenle nereden alındığını bilmiyorum ama markası kraft. biraz fazla yer kaplaması haricinde biz memnunuz. bu büyüttüğü ikinci çocuk. alçalıp yükseltilebiliyor olması da ayrıca güzel. aslında tabi bir de kumaş minderi var ama bu videolar çekilmeden az önce neva kirlettiği için çamaşır makinasına yollanmıştı. minderinin kumaş olması o bakımdan bir eksi olabilir tabi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...