18 Şubat 2010 Perşembe

iş, güç!


Eskişehir’de anneanne ve dede yanında yaptığımız yaklaşık bir haftalık kaçamak tatil sonunda okula, ofise geri dönüp bodoslama daldım işin gücün içine. Bloguma yazmak istesem de yazamıyorum. Halbuki iki tane de mim var beni bekleyen, mis gibi. Biri burda, bir burda.

Bir de eskiden ne güzel Neva ile ilgili daha duygusal yazılar yazarmışım. Neler olduğunu, nasıl hissettiğimi falan anlatmışım güzel güzel. Geçenlerde tesadüfen bir geri dönüş yaptım eski yazılara da unuttuğum birçok şeyi hatırladım. Oysa Neva 1.5 yaşına girmesine bir haftadan az kala baldan tatlı. Olanı biteni, hissedilenleri yazmalı, paylaşmalı, kaydetmeli ve sonra tekrar tekrar okuyup yad etmeli. Ama şimdi değil. Hele bir ortalık durulsun. Danışmanlığını yaptığım 40 öğrenci bir sakinleşsin hele. Tez öğrencilerimin tezleri bir yoluna girsin. Bölümde insanlar kafası kopmuş tavuklar gibi koşuşturmayı bir bitirsin... ancak öyle.

2 yorum:

ELİF dedi ki...

Eskişehirli misiniz siiiizzz???

Evren dedi ki...

E özledik artık ama :( Neva'yı, seni merak ediyoruz.
Kolay gelsin :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...