2 Şubat 2010 Salı

bekle bizi ümraniye



....ta daaaaa. Bu karda kışta sabahtan beri koşturuyoruz ama sonunda ilk ve yeni evimizin tapusunu almış bulunuyoruz. Evet, evet daha önce bahsettiğim şu sancılı ev arama sürecini sonlandırdık nihayet. Bundan böyle bizler de birer ümraniye sakini olacağız :) Hem deeeee yeni evimiz IKEA ve Meydan Alışveriş Merkezlerine yürüyerek 3 dakika mesafede. Yani diyorum ki bundan böyle Ümraniye IKEA'ya alışverişe gelenleri kahve içmeye bize bekliyoruz Neva ile :) Merhaba demeden kaçmak yok!

Not: İşin güzeli anladığım kadarıyla OIP ile komşu oluyoruz - en azından semt babında. Bakarsınız Çağan - Neva oyun grubu kurarız ilk iş :)

23 yorum:

sinem dedi ki...

Tebrik ediyorum Allah güle güle sevdiklerinle ve sağlıkla oturmak nasip etsin. karşıdan almayı düşünmüyordun mu yoksa bana mı öyle gelmişti. Bu arada ilk ev lafına da bayıldım sanırsam devamı gelecek:)Üzüldüğüm tek nokta taban tabana zıt bölgelere doğru kayıyoruz. İlerde tanışmayı çok istiyordum oysa ki Neva ve seninle...

olmadık işler peşinde dedi ki...

SENEMCİM,
Hoş geldiniz!! Hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz, iyi ve güzel günlerde oturun inşallah:)
Komşu olduk evet. Doğru anladıysam biz de size 5 dakika mesafede oturuyoruz:) Bakarsın aynı yuvaya gider bizim cüceler. E-mail adresini verirsen yazmak istiyorum sana oradan.
Sevgiler

Ayşe dedi ki...

oleyyy.... Tebrik ederiim. Hayirli ve guzel gunlerde oturun insallah...

zeynep dedi ki...

hayırlı olsun senem,
demeki kardeşimin yanına gelebilirsek, size de uğrayabileceğiz=)
kardeşime dün ikeaya kaç dakika diye sorduğumu hatırlıyorum:=)
bu arada orada görüşemezsek, zaten tahmin ettiğin o yere gelirseniz, burada görüşürüz.

mail atacağım unutmadım!

Magissa dedi ki...

Biraz uzaklara gittiniz ama hayirli olsun, gule gule oturun insallah!

Magissa dedi ki...

Biraz uzaklara gittiniz ama hayirli olsun, gule gule oturun insallah!

Tuğçe dedi ki...

Çok sevindim, hayırlısı olsun...Bize de komşu gelmişsiniz, ne güzel ne güzel...

Seyhan dedi ki...

Canım çok sevimdim.. hayırlısı olsun. Taşınında güle güle oturmaya gelelim ...

Seyhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KUZEY TAN dedi ki...

Kolay gelsin. Adresi aldık IKEA ya gelince geliriz.

saricizmeli dedi ki...

Senem, ev alma komşu al demişler:))
Eviniz, sıcacık yuvanız olsun.
Site evlerinden mi?

mummy dedi ki...

Canım ya,çok sevindim...Allah güle güle oturmayı nasip etsin..Bir İkea müdavimi olarak ilk ziyaretçilerinden olabilirim haberin olsun...Gerçekten çok isterim görüşmeyi,ne güzel oldu bu tarafa gelmeniz:))

Sevgiler..
Esra..

senem dedi ki...

Sinem, çok teşekkürler. Anadolu yakasından almayı düşünmüyorduk aslında ama Avrupa yakasında karşılayabileceğimiz fiyata istediğimiz gibi bir ev bulamadık ne yazık ki. İlk evimiz derken daha önce hiç evimiz olmadı anlamında söylemiştim yoksa daha uzunca bir süre başka bir ev alabileceğimizi sanmıyorum   Bu arada biz de sizinle tanışmayı çok isteriz, nerde oturduğumuz önemli değil, bir orta yol buluruz eminim. Sevgiler..

OIPcim, süper!!! Hemen şimdi email göndereceğim sana.

Ayşe, teşekkür ederiz, amin!

Zeynep, teşekkürler, geldiğinizde bekliyoruz. Yoksa bakarsın yazın o malum yerde görüşürüz. Ne güzel olur! : )

Magissacım, biz ta Haziran’da taşınacağız. Zaten Haziran’da sen de uzaklara gideceksin : ( Biliyorum hep söyleyip bir adım atmıyorum : ( ama o arada bir görüşsek! Zozan’la Neva’yı bir araya getirsek mesela. Neva Zozan’a bakıp “tediiii, muccccck” yapsa. Nasıl olur?

Tuğçe, Seyhan, çok teşekkürler. Yalnız bu arada bizim taşınmamız Haziran ayını bulacak. Görüşmek için o kadar uzun süre beklemeyelim : ) Çook sevgiler..

Kuzey Tan’ın annesi, bekliyorum, gerçekten!

Sarçizmeli, doğru valla, akıllı bir seçim oldu bizim ev desene. Hem blog arkadaşlarının çoğu Anadolu tarafında baksana. Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim. Evet, site içinde ama dört bloklu, mütevazi bir site içinde diyelim. Kompozit ile azbuçuk orta yolu bulduk : )

Mummy, hele Haziran’da bir taşınalım, hakikaten bekliyorum. Çok sevinirim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ama siz geldiğinizde biz Bayramoğlu'na geçmiş olacağız büyük ihtimal. Eylül'e kadar görüşemeyeceğiz bu durumda:( hay allah

olmadikislerpesinde@hotmail.com

Ozgur dedi ki...

Çayı koyun:)

Betül dedi ki...

Hayırlı olsun yeni eviniz.Mutlu,sımsıcak saatler,günler geçirmeniz dileğiyle..

Blogcu Anne dedi ki...

Oh, güle güle oturun! Hep güzel günleriniz olsun yeni evinizde... Ne kadar özel olacak sizin için.

ruhdagı dedi ki...

Hayırlı olsun. En sevdiğim mekana yakın olmanız ne hoş :)

Evren dedi ki...

Üüü, çok sevindim aslında sizin adınıza bakma, sevinç gözyaşları bunlar ;)
Hayırlı ve de uğurlu olsun! Nevacık içinde güle güle büyüsün, mutlu olsun :)))

elfeyp dedi ki...

Sağlıkla büyüsün Nevacık yeni evinde :)

Çenebaz dedi ki...

Hayırlı en önemlisi uğurlu olsun yeni eviniz : ))

Birben dedi ki...

Ben de komşunum Senem benim de IKEA ile aramda 4-5 dk.var:)

Sevdim ben bu İstanbul'a geri dönme hikayemi:)))

senem dedi ki...

Özgür anne, Haziran’da koyuyorum çayı. Bak mutlaka bekliyorum. : )

Betülcüm, çoook teşekkürler.

Blogcu Anne, çoook teşekkürler. İnşallah! : )

Ruhdağı, eee bebek ihtiyaçları için daha sık gelirsiniz artık IKEA’ya. Görüşürüz belki, ne güzel olur. : )

Evrencim, siz bir dönün, nasılsa nerde olursak olalım görüşürüz biz. :) Yavru Su bir geçsin elimize, bak bakalım öyle kolay kolay kurtulabiliyor mu bizden! : )

Elfcim, amin, teşekkürler.

Çenebaz, hoşgeldin. Çok teşekkürler : )

Birben, çok sevindim. Komşularım harika!!! Özelden haberleşelim!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...