25 Şubat 2010 Perşembe

bebeğinizin büyüdüğünü nasıl anlarsınız?

Annesinin kuzusu minik bebeğinizin artık o kadar da minik bir bebek olmadığını nasıl anlarsınız?



kendi kendine banyo yapmaya kalkıştığında mı?



ilk sanat eserinin önünde elleri cebinde gururla poz verdiğinde mi?



kıyafetlerini hiç yardımsız tek başına giymeye çabaladığında mı?



yoksa birlikte salata yapmaya başladığınızda mı?



yatıya gelen arkadaşıyla biberonlu falan pijama partisi yaptığını gördüğünüzde mi?



sizin ayakkabılarınıza, terliklerinize merak saldığında mı?



haftasonunda kahvaltıya gittiğiniz arkadaşlarınızda siz diğer yetişkinlerle birlikte yetişkin masasında oturup yemeğinizi yiyip sohbet ederken
minik kuzunuz tüm diğer çocuklarla birlikte çocuk masasında kahvaltı ederken mi?





gözünü açtığından beri tanıdğı arkadaşlarının ikinci yaş günü mumunu hep birlikte üflemlerine tanık olurken mi?



yoksa inat ettiği için kış günü arkadaşıyla karşılıklı bir külah dondurma yemesine izin verdiğinizde mi?



hepsi hepsi hepsi... benim pembe yanaklı, mis kokulu, güleç yüzlü meleğim bugün artık tam 1.5 yaşında! mini mini bir çocuk olma yolunda emin adımlarla ilerliyor... hergün "bugün dünden de güzel bir gün" dedirtiyorsun ya bana, bundan daha büyük bir mutluluk olabilir mi?

21 yorum:

sinem dedi ki...

çok güzel bir yazı ,nevada herzamanki gibi çok tatlı...

YesiM dedi ki...

Senem, bayiliyorum ben senin bu tatli kizina, gercekten nasil da buyudu masallah! Sanat eserinin onundeki gururlu ve havali hali de cok hos :) Opucukler...

Ozgur dedi ki...

Muhteşem! Nice güzel kilometre taşlarına:)

lena dedi ki...

MERHABA BEN ASLI LENA SİZİN YAKIN TAKİPÇİNİZİM :)KIZINIZ SİZE ÇOK BENZİYOR ÇOK TATLI NEVA ÖPÜYORUM MİNİK NEVAYI

zeynep dedi ki...

Çok çok güzel bir yazı!
Öpüyorum sizi!

Tuğçe dedi ki...

Neva seni çok seviyoruz...
Bu kadar güzel gülen gözler kimde var? Maaşallah sana!

kuzunun annesi dedi ki...

3 aylıkken ördekli bir videosu vardı , o hali canlandı gözümde Nevanın . Masallah , hakkaten çok büyüdü ya tatlı kız:)

Ayşe dedi ki...

masallah, hakikaten boyle yazinca iyice bi goruyor insan... su pijama partisi cok hosuma gitti...

Ayşe dedi ki...

masallah, hakikaten boyle yazinca iyice bi goruyor insan... su pijama partisi cok hosuma gitti...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Muhteşem bir yazı bu ama en güzelide ilk fotodaki o melek gibi bakışı

Magissa dedi ki...

Yarabbim, cocuklarin hepsi de birbirinden tatli!

Hilal dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş. Her maddenin fotoğrafla desteklenmesi de süper fikir!

Defne Nil dedi ki...

Çok güzel bir yazı bu.. Bayıldım.

Deniz dedi ki...

ben de salata yapmak istedim bak kızımla şimdi:))

Bu arada bi de buradan tebrik edeyim galeri anne'de favori foto seçilişini :)

Calanon dedi ki...

Uzun zamandir ugrayamiyordum size, karsimda koskoman, guzeller guzeli bir kiz cocugu buldum.

Resminin onundeki gururlu sanatciya bayildim.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

neva sen bir sosyal kelebeksin. balsın, baldan tatlısın. benim de favorim sol el cepte "ehmm bu eserimde ....mesajı veriyorum" pozudur...

Evren dedi ki...

Her hali birbirinden tatlı, birbirinden güzel, artist Neva, bayılıyoruz sana! Son poza da bittim bu arada, sanki sahnelerden sesleniyor :))))

Nice buçuklu yaşlara...

KUZEY TAN dedi ki...

Neva ya kocaamamnnn bir aferin. Çok hızla başarıyla buyuyor. Bir gün gelip bizzat seveceğim.

füsfüs dedi ki...

aaa evet babam bir dev çok hoş bir fotoydu, tebrikler.
benim de favorimdi:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Neva seni çok seviyorum!!!
El cepte fotoğrafına bayılıyorum:)
Bu şahane minik insanı kız çocuğu kalıplarına sıkıştırmadan yetiştirdiğin için Senem, seni de çok seviyorum...
Komşu komşu huuuu!!! :)))

senem dedi ki...

Sinem, çook teşekkürler : )

Yeşim, ne kadar büyüdüler, değil mi? Baktım da Ela da koca kız olmuş çıkmış! Sağlıkla büyüsünler : )

Özgür, amin, çok teşekkürler.

Aslı Lena, Neva’yı bana benzetmen ne kadar hoş. Çok mutlu oldum. Pek nadir duyduğum bir söz çünkü. Tekrar teşekkürler.

Zeynep, : )

Tuğçeeee, nerelerdesin? Karşıya taşınmamızı bekleme. Kap Duru’yu gel. Ya da bir orta nokta bulalım, görüşelim.

Hayat, valla nasıl da öööödek diyordu o videoda ama? Şimdi artık söyleyemiyor o ayrı : )

Ayşe, fotoğraflar şahidim, çok büyüdü çok!

Tarkanın annesi, o ilk fotoğrafa ben de bayılıyorum. Çok teşekkürler : )

Magissa, harikasın. : )

Hilal, teşekkür ederim : )

Seyhan, : )

Deniz, tavsiye ederim. Sonra salatanın tadına doyum olmuyor.

Calanon, koca kız oldu bizimki. Alex’le ve seninle tanışmayı kaçırdık ya çok üzülüyorum!

Hülya Teyzesi, Neva sosyal kelebeği Tuniş’e sevgilerini gönderiyor.

Evren, : ) son pozda hakkaten sahnelerden fırlamış gibi, di mi!!! Şebek!

Kuzey Tan, ne kadar mutlu oluruz... Gelin gerçekten de.

Füsfüs, : )

OIP, ne kadar motive eden bir yorum bu. Okur okumaz kocaman, mutlu bir gülümseme yayıldı yüzüme. Ahhh Haziran gelse de taşınsak artık. Öperim tombik dönerle yakışıklı abisini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...