8 Şubat 2010 Pazartesi

azı dişler, azılı dişler

Hem üstten, hem alttan aynı anda çıkmak üzüre hücuma geçen azı dişlerine rağmen gülümsemesine devam etti Neva dün S. teyzesinin evinde.




Öğleden sonra çıkan ateşini anne kucağında dindirmeye çalıştı. Bugüne dek hiç görmediğim kadar sakin, durgun ve sokulgandı. Yine de ağlamadı, onun yerine bol bol öpücükler dağıttı bana, S. teyzesine, babasına.




En sonunda al yanaklarıyla ayağımda sızdı kaldı.


Canım benim. O kadar iyi huylu bir çocuksun ki seni haketmek için ne yaptım diye soruyorum bazen kendime.

7 yorum:

Seyhan dedi ki...

oo kıyamam ben ona , İyi huyluluk genetik diyorum ben annesine benzemiş. Öpüyorum ikinizide, dün ıkeadaydık hadi taşının artık.. Haziranı beklemek zor geldi..

sinem dedi ki...

Çok zormuş azılar, biz hem üst azıları hemde köpek dişlerimizi aynı anda çıkarıyoruz .Ağzını açıyor bazen anne üff diyor .yanakları da nasıl pembe olmuş kuzucuğun...

Kremali'nin annesi dedi ki...

Dilerim dislerinin hepsini kolaylikla ve tez vakitte cikarir Nevacik. O tombik nanaklarindaki dogal allik nasil da uymus pembe kiyafetlerine. Mis, miss:)) Allah hem benim hem de diger blogir teyzelerinin nazarindan korusun! Amin, ve de kirkbir bucuk kere masaallah !

Sorunun cevabi, kimbilir hangi guzel amelinde sakli :)

Not: Umraniye tarafina tasinmaniza cok sevindim; erkek kardesim ve bilumum anne tarafi akrabam o semtte oturur ve biz Turkiye'ye tatile geldigimizde kendi evimizin muhitinden cok oralarda vakit geciririz. Kismetse bu yaz tezi bitirir bitirmez solugu Turkiye'de alacagiz. Artik size de hayirli olsuna ugrar, tum yas gruplari itibariyla tanisip kaynasiriz insaallah :)

Betül dedi ki...

Ayakta sızmış Neva resmi çok tatlı.yanaklara bak ya..

Hilal dedi ki...

Senem, galeri anne mail grubu daveti geldi mi? emailini bilmediğim için buradan soruyorum. cevabını annecafede@gmail.com adresine gönderir misin?

Deniz dedi ki...

Ben geldim :)

Yeni katıldığım bloguna... Maşallah çok şeker Neva.
Geçmiş olsun çok

Ballı Cimcime dedi ki...

MAŞALLAH Neva'ya çok sevimli ve güzell yavrucum... Geçmiş olsun diş çıkarma olayları zor geçiyor bilirim, geçmiş olsun diyelim. Yığınla işi çok iyi anlıyorum cnm ama çok özletme bu güzel blogu çok beğendim ben de beklerim:) Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...