20 Ocak 2010 Çarşamba

teşekkürler muji

Muji Türkiye bir süre önce blog üzerinden benimle bağlantıya geçmiş ve adresimi istemişti. Ben de iş yeri adresimi iletmiştim kendilerine. Bugün ofise gidince posta kutumda bu sade ama şık paketi bulmak çok hoş bir süpriz oldu doğrusu.



Paketin içinden çıkan bu kumaş oyuncak sebzelere ise bayıldım.



Eve gelir gelmez paketi asıl sahibine yani Neva’ya ilettim.



Neva’nın tam da mutfak malzemelerine ilgi duyduğu şu dönemde gelen bu hediye ve
incelikli seçimi için Muji’ye çok teşekkürler.

4 yorum:

Betül dedi ki...

ne güzel hediyeler..güle güle oynayın.

Sugibi dedi ki...

ne zaman nevanın resmini eklesen yapışıyorum ekrana ve yerim ben bunu yeeeriiimden başka bişey söyleyemiyorum:)
bende istiyorum neva, bende bende.

Betül dedi ki...

aman tanrııım, şekerliğe bak:)) yerim ben o cimcimeyi:) muji'yi de tebrik ederim, çok hoş olmuş hediye göndermeleri, bi tane de nazar boncuğu gönderselermiş cimcimeye, tam olurmuş:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ne güzel oyuncaklar, ne zarif bir sunum. Çok beğendim:) Güle güle oynasın Nevacım:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...