5 Ocak 2010 Salı

mommo: kız kardeşim

Geçen gece büyük uğraşlar sonucu Neva’yı uyuttuktan sonra güzel bir süpriz olarak karşılaştım TRT 2 ‘de Mommo: Kız Kardeşim filmiyle. Uzun zamandır izlemek istiyordum bu filmi ama DVD’si yoktu elimde.



Mommo: Kız Kardeşim bana biraz İranlı yönetmen Majid Majidi’nin çektiği ve bir çift ayakkabıyı paylaşmak zorunda kalan iki kardeş Ali ile Zehra’nın hikayesinin anlatıldığı Children of Heaven’ı anımsattı. O ne muhteşem bir filmdi. Mommo da abartısız, sıcak, gerçekçi anlatımıyla güzel bir film. Annelerini kaybetmiş, babaları ise tamamen ilgisiz iki kardeşin birbirine nasıl destek olduklarını anlatıyor. Ancak dayanamadım filmin sonuna kadar. Ayşe’nin saçları kesilirken kıvrılan ayak parmaklarını görünce (ister istemez gözümde canlanan Neva’nın minicik ayakları eşliğinde) kolay kolay ağlamayan ben gözyaşlarımı salıverdim. Hele Ayşe’nin kulağına küpeler takılırken artık daha fazla dayanamayacağımı anladım. Sonunu da izleyemedim zaten.

4 yorum:

ELİF dedi ki...

Merak ettim bak şimdi, izlesem mi, çok ağlar mıyım acaba izlemesem mi:))))

mummy dedi ki...

Filmi bilmiyorum da ben aşağı posttaki miniğin fotoromanına bayıldım..Minik bir hikaye gibi olmuş,alıştı demek Senemcim,ne güzel...Hep mutlu olsun öyle..
Öpüyorum onu çok..

nagişim dedi ki...

Ben de izlemee başlamıştım atayı uyuturken uyuya kalmışım eşimle annem izlemiş sbah anlattı sonunu söyliyim mi??
teyzeleri gelip kızı alıp gidiyormuş...annem de ağlaya ağlaya hal olmuş :)))
ama gerçekten etkileyici bir filmdi izlediğim kadarıyla allah kimseyi annesiz babasız bırakmasın...insanın hemen kendi çocuğu geliyor aklına..kardeş şart:))

KUZEY TAN dedi ki...

Ay yazdıklarına bile okuyunca ağladım. artık izlesem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...