18 Ocak 2010 Pazartesi

insanlık için küçük bizim minik için büyük bir mücadele

Evet, evet, tam da böyle: insanlık için küçük ama bizim 16 aylık Neva miniği için büyük bir mücadele... pantalonunu kendi giyecek, yemeğini kendisi yiyecek.

Aşağıdaki videoların tamamını izlemeye tahammül edebilirseniz tebrikler.





Burada sarmala giriyor Nevacık. Beceremeyince kızıyor, her türlü yardımı reddediyor ve sinirden kıpkırmızı oluyor.



Dikkat ettiniz mi, bu yaşlardaki çocuklar hep meşgul görünüyorlar. Dur durak bilmeyen bir çaba içindeler. Büyüme çabası... Saygı duymak lazım!

12 yorum:

lena dedi ki...

aferin nevaya büyük alkış kendi giyme çabasında :)lena

ELÇİN dedi ki...

izlerken ben nefes nefese kaldım ya :)
telef oldu kuzucuk

Seyhan dedi ki...

aferim Neva'ya insan izlerken yoruluyor ben ekrandan bir el atayım düzelteyim falan dedim :) ama azmin sonunda giydide neden hemen çıkarmak istedi o ayrı..

Kremali'nin annesi dedi ki...

Azmine ve sabrina hayranim ben bu miniklerin. O yaslardaki sabir ve azmimizi sonuna kadar muhafaza edebilsek insanlik bugun cok daha ileri noktalarda olurdu herhalde. Sanki sonradan birsekilde kendi kendimizi frenleyip bulandiriyoruz gibi.

Betül dedi ki...

evet ya öğle meşguller ki oturmaya zamanları yok:)

Hilal dedi ki...

tek paçaya iki ayak sığdırması çok komikk:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yazık yavruma! Fena helak olmuş, ama vazgeçmemiş. Aferin valla, çok takdir ettim azmini. İnadını mı demeliydim yoksa:)

sinem dedi ki...

Senemcim bu ne şirinlik böyle ya bayıldım. çok da sabırlı , tuttuğunu koparacak ileride görüşürsek demedi demezsin....

sinem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mummy dedi ki...

Senemcim gülme krizine girdim ilk üç videoda,yemin ediyorum tek başıma ekran karşısında manyak manyak gülüyorum şu an,biri gelse sıyırdığımı düşünebilir..Ece'yi izlerken de böyle gülme krizi tutuyor beni,sonra uzaklaşıyorum yavruğumun hevesi kırılmasın bu manyak annesinin gülmesinden diye:)Hele o poposunun altından minik bişeyi çıkarıyor ya -toka mı o nedir anlayamadım tam- orda koptum ben..Harikalar!Onların azmi bizde de olsa keşke diyor insan bazen değil mi??
Öpüyorum poposu açıkta kalan güzel kızı:))

KUZEY TAN dedi ki...

Neva neva bayıldım sana. ya öpesim geldi onu. öp öp öp. çok tatlı.
Azminede hayran kaldım. Kuzey Tan a da öğretsin.

senem dedi ki...

Lena, teşekkür ederiz. : )

Elçin, düşün ki bende bu videolardan bi 10 tane daha var. Ben de izlerken fenalıklar geçiriyorum ama o yılmıyor : )

Seyhan hakkaten insanın bir el atası geliyor di mi? Amaaaa kesinlikle yardım kabul etmiyor hanımefendi!!! Giydikten sonra tekrar çıkarmak istiyor çünkü tekrar tekrar giymek istiyor. ikimiz de yorgunluktan bitap düşüyoruz sonunda : )

Kremali, hoşgeldin : ) Evet, keşke bu azim, bu merak, bu motivasyon hep böyle devam etse. Ben elimden geldiğince azmini, şevkini, merakını kırmamaya, törpülememeye çalışıyorum.

Betül, evet ya, hep meşguller... nefes nefes bir de üstelik : )

Hilal, sorma, ben de çok güldüm o hallerine : )

OIP, hele en sonunda bir video var ki onda iyice helak oluyor. Onu koymadım artık buraya, insanın yüreği dayanmıyor. Ama gerçekten çocukların azmine hayran kalmamak elde değil.

Sinemcim, inşallah o günler de gelir de anlatırız birbirimize bu çocuk böyle böyleydi diye : )

Mummy, poposunun altında kalan oyuncak horozu. O “bu da nerden çıktı” bakışı benim de koptuğum nokta oldu : ) Aaaah bu azim ve çalışkanlıkla devam etse insanoğlu şimdi nerelere gelirdi!!

Kuzey Tan’ın anneciği, sizde ki potansiyel de dehşet ama : ) Uyuyor numarası yapıp sonra ceee diye fırlamalar falan.. : )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...