8 Aralık 2009 Salı

unuttum!!!



Şaşkın anne bendeniz bugün kızımı kreşte unuttum!!! Neva saat 9:00-12:00 arası kreşe gidiyor, sonra evde bakıcısıyla kalıyor ya, normalde Neva’yı kreşe götürüp kreşten almak görevi Kompozit’e ait. Ancak yalnızca Salı günleri ders saatlerimiz nedeniyle Neva’yı ben bırakıp ben alıyorum. Bu sabah da 8:30 da Neva’yı bıraktım kreşe, sonra koştur koştur derse yetiştim. Dersten çıktım, akşam yapacağım sınavın sorularını son haline getirdim. Bir öğrencim geldi, onunla görüştüm. Sonra arkadaşlar “hadi yemeğe” dediler, güzel güzel onlara katıldım, aheste aheste öğlen yemeğimi yedim sohbet eşliğinde. Üstelik yemek sırasında biri Kompozit’ten, diğeri Neva’nın bakıcısından gelen iki çağrıyı hiç mi hiç duymadım. Yemekten sonra ofise dönerken gördüğüm cevapsız çağrıları “ofise bir döneyim de orada geri ararım rahat rahat” diyerek cevaplamadım. En sonunda koltuğuma oturup da E. Hanım’ı arayınca ve E. Hanım da “Senem Hanım, Neva daha eve gelmedi??!!??” diyince ayıldı benim şaşkın kafa. O dakikadan sonra bir kampüsten diğerine nasıl koştum bir ben bilirim. Bir gittim ki Neva’cım diğer çocuklardan ayrı oyun odasında sızmış kalmış, üstünde ince bir pike mışıl mışıl uyuyor. Öğretmeninin ilk sözü “unuttunuz mu yoksa?” oldu. Ne diyeceğimi bilemedim. Sonuçta kös kös bölüme geri döndüm. Uyanınca beni arayacaklar, gidip alacağım kızımı. Aaah ah, böyle birşeyi Kompozit yapacaktı, nasıl fitil fitil burnundan getirirdim kimbilir. Hay ben kafama!!!

Not: Ofise döndükten 15 dakika sonra telefon geldi. Bizimki uyanmış, hemen geri gittim. Aldım kuzuyu, kendimi affetireyim diye doya doya emzirdim, öptüm kokladım. Yine de eve götürüp de E. teyzesine teslim ederken parmağıyla bana "ııııı" yapıyordu. :))

Bu arada yukarıda yazdıklarımı okuyup da "aman ne var bunda, alt tarafı kreşte unutmuşsun" diye düşünebilirsiniz. Allahtan vahim sonuçları olan bir unutma değildi ama sonuç olarak çocuğumu unuttum, bu da başlı başına fena bir his.

Çok ama çok daha vahim bir unutma olayı ise birkaç sene önce bizim alanda oldukça başaırılı ve bilinen bir profesör olan Mark Warschauer ve 10 aylık oğlu Mikey'in başına gelmiş. California'da yaşayan Warschauer 10 aylık oğlunu kreşe götürmek üzere arabadaki oto koltuğuna koyuyor ve evden çıkıyor. Ancak kafa o kadar dolu ki yolda kreşe gitmeyi unutup direk kendi ofisinin olduğu üniversiteye gidiyor. Oto koltuğunda uyumakta olan oğlunu tamamen unutup arabasını kilitliyor ve ofisine gidiyor. Birkaç saat sonra arabaya döndüğünde arabanın başında bir ambulans buluyor. Sonuç ne yazık ki çok acı. Bu, ilk duyduğum günden beri hiç aklımdan çıkmayan bir hikaye. Allah tüm anne babaları böyle korkunç hatalar yapmaktan korusun.

Hikaye ile ilgili ayrıntılı bilgi burada ve burada.

8 yorum:

ELİF dedi ki...

Ohhh afiyet olsun:)))))))))

ELÇİN dedi ki...

kafa dolu olunca olabiliyor :)
bence sizin alacağınız günlerde alarm kurun telefonda .hiç unutmazsınız..

seninki gene iyi.halam çocuğu emzirirken kafasında saçlar sarılı taksi çağırmak içn sokağa çıkmış tek göğüs dışarda :)

elfeyp dedi ki...

Okurken güldüm önce ama o hatırlama anını düşününce...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hikaye çok üzücü:( Allah korusun gerçekten de.. Minik Neva güvenli bir yerdeymiş hiç değilse... Yürek sızısı, vicdan azabı böyle durumlar malesef. Böyle böyle büyüyecekler işte.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

çok kötüymüş o prof.un öyküsü gerçekten. ambulans gelince çocuğu kurtardılar falan dşye hevesle açtım ama :((
bence olayı zaten çok dert etmişsin sanki zamanında. en büyük korkuları bir şekilde çağırıyoruz sanki. secret mıydı neydi..

senem dedi ki...

valla arkadaşlar mesajın sonunu biraz korkutucu ve acıklı bitirince benim olay da korkunç gözükmüş ama tabi aslında öyle değil. elçin'in halasınınki kadar olmasa da benim unutma olayı da aslında hayli komikti. okulda bayağı dalga geçtiler benimle çünkü öğlen yemeğinde de sürekli annelikten, Neva'dan vs. konuşmuştuk. ama hülya haklısın bir bakıma, bahsettiğim warschauer olayı ilk duyduğumdan beri kabusum oldu, kendimden değil de daha çok kompozit'ten korkuyordum ben ama bugünkü olay bende de potansiyel olduğunu gösterdi.. aman neyse Allah korusun diyorum.

Evren Bay Sengul dedi ki...

Ya bu Warschauer olayi beni de cok uzdu hakikaten, oturdum agladim bir sure. Ama senin durumunun ilgisi yok tabi canim, hatta seninki komik bile, hele Neca'nin parmagiyla "III" yapmasi cok guldurdu beni :)

Neyse Senem'cim gecmis olsun! Bu bisey degil ama bundan sonra daha dikkatli olmamiz lazim sanirim!

k.i.s.d. dedi ki...

Warschauer olayı çok canımı acıttı.
Hay allah işte.. zihin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...