28 Aralık 2009 Pazartesi

kreşte

geçen hafta bir gün neva'yı kreşe ben bıraktım. arabadan iner inmez bıdı bıdı kreş binasına doğru ilerledi. önce hem kapının önündeki kediyi sevmek, hem de pencereden içeri bakmak istedi.



bir arkadaşı el salladı hemen neva'ya...




daha sonra bıdı bıdı içeri koştu neva...





ve hemen parmak boyalarıyla yaptıkları ilk sanat eserlerinin önünde poz verdi annesine...



öğretmeni neva'nın şimdilik parmak boyasından pek hoşlanmadığını, ellerinin kirlenmesinden rahatsız olduğunu söyledi.



işte ondandır bütün diğer resimlerde minicik eller belli olurken, neva'nın bu ilk sanat eseri böyle karmakarışık!!

11 yorum:

elfeyp dedi ki...

Bilememiş öğretmeni. Neva'nın kendine özgü bir tarzı var, şapkasından belli :)

ELÇİN dedi ki...

insan bu resimleri gözleri dolarak bakar mı yahu ...geçen sene bu zamanlarını hatırladım...şimdi büyümüş ve kreşe gidiyor arkadaşları var ...

bunu yazarken bile ağlıyorum..ne oldu bilmem bana

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

soyut çalışma olmuş. eline sağlık frida-neva- cahlo

sinem dedi ki...

Senemcim ben ilk bakınca 2 sarı çicek arasında atlayan (yüzen de olabilir) 3 yeşil yunus gördüm .Vaaav dahi olacak bu kız resim alanında yav dedim kendi kendime:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Valla Neva'nın üstüne tanımıyorum. Yerden bitme boyuyla nasılda pıtı pıtı gidiyor okuluna. Canım benim:) Çok duygulandım Senem, ağlamaklı oldum inan.. Uzaktan uzaktan bu kadar mı sevilir bir çocuk:)

Ayşe dedi ki...

o bidi bidi kosan Nevacigi hayal ettim de... ne tatludur oyle.

Evren dedi ki...

Valla daha bu yaşta tarz yapmış Neva, diğer resimlerden farkı bir bakışta anlaşılıyor :)

Hele o el cepte pozuna ayrıca bittim! Çok tatlı ;)

Sugibi dedi ki...

çok tatlı neva. kız çocuk isteğimi depreştiriyor.
biz de hala parmak boyası yapamıyoruz ve korkarım hiçbir zaman yapamayacağız. ısrar ettiğim zaman da ağlıyor. ama anneeii elleeyim kiiilendi, itteemiyom.

senem dedi ki...

:) güzel yorumlarınız için hem neva hem de kendim adına teşekkür ederiz : )

Elf, o şapkaya bayılıyor, başından çıkartmıyor... nedir anlamadım. Tarz yaptı hakkaten bizimki.

Elçin, sorma yaaa... daha kısa bir süre önce çubukta ikinci çizgi olan bu ufaklıklar doğdular, büyüdüler de artık kendilerine ait bir dünyaları bile var. Kreş öğretmeni, arkadaşları, kendi aktiviteleri var. Yakında bizi de istemezler bunlar.

Hülyaaaaa, Neva’nın sadece sanatı değil kaşları da Frida Kahlo’ya benzeme yolunda emin adımlarla ilerliyor!!!

Sinem, geri dönüp baktım da resme, hakkaten yunusa benziyor o ortadaki şekiller. Süpersin valla, ben hiçbirşey görememiştim ilk bakışta. Ama tabi senin yorumunun da biraz fazla iyimser olduğunu kabul etmek lazım : )

OIP, çok teşekkür ederiz. Biz Çağan’la Neva’yı birlikte büyüttük. : )

Ayşe, hakkaten çok tatlı hali.. Bir görsen...

Evren, sorma, el ecpte o poz nasıl ama!!! Artık iyiden iyiye ilgi çekmekten hoşlanır hale geldi. Yandık ki ne yandık!

Sugibi, çok teşekkürler. Titiz kardeşim bu çocuklar. Kendi adıma konuşayım, Neva hiç bana çekmemiş, şimdiden gayet titiz, derli toplu halleri var. Herhalde babasına çekti diyorum.

Adsız dedi ki...

iyi seneler diliyoruz
sevgiler
yıldız ve oyluş

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sapkasi, tam sapka cikarilacak tarzda yalniz: lahana gibi pitir pitir dolasiyor ortalikta yahu!

En basindan beri soyluyorum, ben bu cimcimeyi cok ama cok seviyorum annesi. Cok guclu ve cok guzel bir kisiligi olacak ileride, bak gorursunuz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...