17 Aralık 2009 Perşembe

domuz gribi de neymiş??

Daha önce bahsetmiştim, bizim burada doğal bir oyun grubumuz var. Lojmanlar küçük çocuk sahibi ailelerle dolu, e lojman olduğu için de anne ve babalar hem meslekdaş hem arkadaş. Dolayısıyla sık sık biraradayız. İşin daha da güzeli bakıcılar da pek bir sıkı fıkı. Havanın erkenden karardığı şu soğuk kış günlerinde öğleden sonlar “gün” kıvamında geçiyor bizim burada. Bakıcılar ve çocuklar hergün ayrı bir evde toplanıyorlar. Çocuklar birarada çok daha mutlular, daha güzel yemek yiyip, daha az huysuzlanıyorlar. Geçenlerde okuldan eve 16:30 gibi döndüğümde karşılaştığım manzara şu manzara ne mutlu etti beni (fotoğrafların kalitesizliği için şimdiden özür dilerim, acilen yeni bir makine lazım bize. zaten birçok enstantayi de yakalayamadım ne yazık ki)





Doğduklarından beri arkadaş bu üç bıdık domuz gribine inat şapur şupur, ohhh missss kıvamındalardı. Üçü de ayrı ayrı tam ısırmalık.









Not: Bu arada anne babalarının çocuklarının fotoğraflarının burada yayınladığından haberi yok. Zira blogumdan haberleri yok. İnşallah bir yerde karşılaşıp da bana kızmazlar :- )

5 yorum:

elfeyp dedi ki...

Saçlarınızın sırrını öğrenebilir miyiz Neva Hnm? Zira bizim 15 aydır aynı boyda, oğlan çocuğu gibi geziyoruz ana kız :)

ELÇİN dedi ki...

bu 3 kuzu birbirine benziyor ama :)

Magissa dedi ki...

Hakikaten ne kadar benziyorlar. Kuzen desen yutarim! Ucu de cok sevimli...

kuzunun annesi dedi ki...

Bizim lojmanlardada yasanıyor bu durumlar , Eloşta başladı arkadaş ziyaretlerine

olmadık işler peşinde dedi ki...

Neva hepsinden cevval duruyor bence. "çetilin batiim, ben bapıcam" der o yakında bunlara:)
Lojman hayatına feci özeniyorum:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...