10 Aralık 2009 Perşembe

bu ninniler çok güzel!

Lullabies of the World (Dünya Ninnileri) 2005 yılında Rusya’da başlatılan bir animasyon projesi. Proje kapsamında dünyanın 20 değişik ülkesinden seçilen ninniler orijinal dilinde seslendirilmiş ve ninnide geçen hikayeye göre muhteşem animasyonlar hazırlanmış. Türkçe ninni uzun süre paylaşım sitelerinde dolaştı, benim de çok hoşuma gitmişti ama ne yalan söyleyeyim diğer ninnileri dinlememiş/izlememiştim. Geçen gün oturup youtube’dan bir kısmını indirdim. Ses kalitesi iyi, animasyonlar muhteşem. Ninniler ise... hepsi birbirinden güzel, en çok hangisini beğendiğime karar bile veremedim. Neva’nın da çok hoşuna gitti bu ninniler. Yatmadan önce büyük bir ciddiyetle dinliyor kuzucuk : -)



Siz de dinlemek/dinletmek isterseniz aşağıdaki linklere birer tık.

Yunanca ninni Fransızca ninni İbranice ninni Türkçe ninni İsveççe ninni Azerice ninni Ermenice ninni Hintçe ninni Not: Resimler Lullabies of the World'ün resmi sitesinden alınmıştır.

4 yorum:

İlk dedi ki...

Bu ninnileri daha dogrusu projeyi ben bir sene kadar once fark ettmistim. Bence her biri ayri guze. Afrika ninnisi de favorilerimden :) Ilk kez bir cocugu dinlerken gordum sayenizde. Sahiden nasil da dikkatle izliyor! Cok guzel :)

pecan dedi ki...

Bence sizin Neva cok daha muhtesem. Hafif bir sehlalik mi? Nazar degmesin, cok guzel bir kiz oldu. Zevkle izliyorum buyumesini.

kuzunun annesi dedi ki...

Neva çok güzelleşmiş.

Evren dedi ki...

Evet Senemcim cok guzeller! Biz de gecen yil yavrusu aramiza yeni tesrif ettiginde takilmistik bir ara, ama o zaman full seriyi dinlememistim, sayende dinleme firsatimiz oldu. Ve yine sayende ilk kez bir erkek sesinden ninni dinlemis oldum :)

Animasyonlara ben de bittim, cok guzeller! Ve Ilk gibi ben de en cok Afrika ninnisini begendim.

Hazir sen muzik konusu acmisken ben de devam edeyim bari, bu hafta neler dinliyoruzu yazayim.

Minik dinleyici Neva'ya opucukler, iyi uykular ve de renkli ruyalar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...