3 Aralık 2009 Perşembe

ağaçlarımız bir yaşında!

Geçtiğimiz sene yılbaşında Neva henüz daha çok küçüktü ve biz onun adına ağaç dikmek istiyorduk. Biz de yılbaşını da bahane edip evimize canlı bir cam ağacı almış ve bu ağacı bir ay süreyle evde misafir etmiştik. Hatta sadece Neva’ya değil o dönem bizim lojmanda doğan diğer iki bebeğe de almıştık birer çam ağacı. Yılbaşı için ağacı süsleyip, Neva’nın önünde resimlerini bile çektik. Şimdi ise bu yılbaşı çamı diğer iki bebeğin cam ağaçlarıyla birlikte lojmanların bahçesinde boy atmakta. Aşağıdaki kolajda soldaki resim geçen seneden, sağdaki resim ise bu sabaha ait.



Aynı uygulamayı bu sene de yapmayı düşünüyoruz. Evdeki ve okuldaki işlerin telaşından ihmal ettik ama çam ağacı asıl bu sene evimizi çok şenlendirecektir. Ne de olsa artık evimizde yürüyen, konuşan, gülen, ağlayan tatlı mı tatlı bir cüce var.

Bu arada bu sabah baktım da yine geçtiğimiz sene Neva adına Aralık ayında diktiğimiz limon selvisi de epeyce boy atmış. Mis gibi kokusu ta uzaktan duyuluyordu. Yine aşağıdaki kolajda soldaki resim geçen senedeni sağdaki resim ise bu sabaha ait.

4 yorum:

olmadık işler peşinde dedi ki...

Harika düşünmüşsüz Senem! Neva'nın bir dikili ağacı var artık:)

mummy dedi ki...

Nevanın gece uykularının düzene girmesine çok sevindim Senemcim..1 yıla yakın aynı derdi çektiğim için bilirim nasıl yıprattığını..(Biliyorum bir önceki postun yorumu ama topluca okuyabildim bu ara blog yazılarını,ondan sebep:) )

Ağaç fikri çok hoşuma gitmişti geçen yıl yazdığında da..Ben de bu yılbaşında Ece için dikeyim bahçeye birtane..

Öptüm tatlışı..

blogcuanne dedi ki...

Harika bir fikir, hemen çalacağım! Yapay çam ağacı almaktansa her sene canlısını alıp, bir süre evde bakıp sonra da dikmek nefis bir düşünce!

senem dedi ki...

OIP'cim evet, hatta Neva'nın bir değil iki dikili ağacı var. İnşallah arttıracağız bu sayıyı zaman içinde.

Esra'cım, biliyorum, zaten hep aklıma geliyor senin Ece'nin gece uykusuzlukları ile ilgili postların. Ama işte öyle böyle büyüdüler. Çok kocaman öpüyorum Ece'nin tombik yanaklarından.

Blogcuanne, çok sevindim. Hatta belki Deniz için bir ağaç, yeni bebek için de başka ağaç alırsınız :) Çok sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...