27 Ekim 2009 Salı

neva konseri

7 yorum:

elfeyp dedi ki...

Hmmm, burdayız bu gece diyorsun yani :) Öptm tatlı Neva'yı..

Seray dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu şimdi farkettim ve bir solukta okudum. Bende kız annesi olacağım kısmetse :) 23. haftamızdayız.. Karyolanızı çok çok beğendim. Hangi marka ve nereden aldığınızı yazabilir misiniz. Gidip görmek istiyorum.

Nevayla uzun ve sağlıklı güzel günler dilerim.

Sevgilerimle

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

neva'nın isim babası mı bu abiler?

KUZEY TAN dedi ki...

Çok güzel.Keşke gelebilseydik. Nekadar huzurlu bir yer ve rahatlatacak bir konser olmuştur.

sinem dedi ki...

Neva'nın blogunu ilk gördüğümde acaba Neva makamına olan ilgiden mi, yoksa ismin anlamından mı koymuşlardır diye geçirmiştim aklımdan.Şu anda tınısından diyorum ama tabiki bilmiyorum:)

sinem dedi ki...

Neva'nın blogunu ilk gördüğümde acaba Neva makamına olan ilgiden mi, yoksa ismin anlamından mı koymuşlardır diye geçirmiştim aklımdan.Şu anda tınısından diyorum ama tabiki bilmiyorum:)

senem dedi ki...

Elfcim, konsere gitmedik çünkü o saatte o tarz bir müzik beni doğrudan uykular alemine ışınlardı herhalde. Ama konserin boy boy ilanları okulda çıkınca çok hoşuma gitti benim kuzunun ismini etrafta görmek. : -) Biz de MG ile UE’yi kooskocaman öpüyoruz.

Merhaba Seray Hanım. Bebeğiniz hayırlı olsun, sağlıkla doğsun. Hamileliği de yarılamışsınız zaten, ne güzel. Biz Neva’nın karyolasını Modoko’daki Vanilya mağazasından almıştık. Oradaki birkaç farklı modelden kendi isteğimize göre bir karışım yaptırdık, çok da memnun kaldık. Siz de bir gidin bakın isterseniz.

Hülyacım, yok, bu grup Neva doğduktan sonra çıktı : -)

Kuzey Tan’ın annesi, malesef biz de gidemedik konsere ama herhalde güzel olmuştur. Bir dahakine inşallah. Kuzey Tan'a sevgiler.

Sinemcim, evet evet, kesinlikle tınısından! :-) Öperim Zülal'i!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...