2 Ekim 2009 Cuma

banyo delisi

Geçen akşam çok hoşuma giden bir olay oldu. Unutmayayım diye buraya not düşmek istedim.



Akşam uykudan önce Neva’nın kıyafetlerini çıkarırken bir yandan da onunla “Neva, hadi bakalım, şimdi banyo yapıcaz. Neva nasıl banyo yapıyor?” diye konuşup duruyordum. Üzerinde yalnızca bezi kalınca yere bıraktım ve banyo sonrası giyeceği kıyafetleri ayarlamaya başladım. Arkamı döndüğümde odada yoktu. Başladım evin içinde aramaya ama hiçbir odada bulamadım. En sonunda banyoda, resimdeki gibi duşakabinin içinde buldum kendisini. Meğer gitmiş banyoya, girmiş küvete (ki içine tırmanmak gerekiyor) benim gelip ona banyo yaptırmamı beklermiş : ) O akşamdan beri ben “hadi banyo zamanı” der demez kendiliğinden banyoya gidip hazır bekliyor canım benim.

6 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

anlıyolar artık değil mi her şeyi? hem de biz öğretmeden... çok tatlı bir poz olmuş.
p.s. artık ayakta mı yıkanıyor neva hanım? kaydırmaz zamazingolardan aldınız mı? bizim ayakta başlayıp kucakta bitiyor. biraz sulanıyorum ben de. ve nasıl bir çözüm bulsam bilemiyorum.

Calanon dedi ki...

Cok tatli!!!

ELİF dedi ki...

Aferin Nevacık sana.Akıl küpü bunlar akıl...Benimkide bayılıyor banyo yapmaya hele de küvette...

BirBen dedi ki...

Blog bebelerinin hepsi su kuşu:)
Artık her şeyin yerini biliyorlar yandık:))

BirBen dedi ki...

Blog bebelerinin hepsi su kuşu:)
Artık her şeyin yerini biliyorlar yandık:))

Ayşe dedi ki...

iyice buyuduler ya... nasil da bakmis oyle, herseyi anliyorlar artik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...