13 Eylül 2009 Pazar

marifetlerimiz

bu pazar gecesi yarının stresi (kreş) beni sarmışken biraz da neva'nın marifetlerinden bahsedeyim istedim. kuzucuk yaşına girdiği günden beri yürüyor. pıtı pıtı atmaya başladığı adımlarını iki haftada acayip geliştirdi. artık sürekli hareket halinde. pilli bebek gibi omuzlarını sallaya sallaya her istediği yere gidiyor. bu ara en sevdiği oyun top taşımak...

video



bir de artık herşeyi anlıyor. bu oynadığı oyuncak daha yeni ve belki bir , belki de iki defa gösterdim güneşi, hemen kaptı! şu aralar gerçekten de bir kayıt cihazı gibi..

video

5 yorum:

Ayşe dedi ki...

yerim ben seni yerimm..

hakikaten piti piti nasil da gidiyor.
masallah sana...
sevgiler.

kuzunun annesi dedi ki...

Wowww , afferim sana . Şaşırdım valla

Tuğçe dedi ki...

Senemciğm alışacak kreşe de hiç üzülme...
Neva,şahanesin, lokumsun lokummm...:)

mummy dedi ki...

Bütün adımları,iyiye,doğruya,güzele olsun nevacığımın..Size de nice ilklerini görmeyi nasip etsin Allah..Öpüyorum canım..

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

1 yaşından sonra öğrnem hızları karşısında ben de çok şaşırdım. tek bir sefer görmesi, dillendirilmesi yetiyor bazen. hemen kapıyorlar. ve tam da bu yüzden çok dikkat etmek gerek eylemlerimize.
bu arada şahane yürüyor neva. çok dengeli, hevesli, ballı, lokumlu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...