7 Eylül 2009 Pazartesi

fındıklar sınıfının en yeni üyesi

Yazacaklar çooook çok birikti. Son bir haftadır da Sinop’ta anneanne ile dedenin yanındaydık. Bu tatiller ayrı birer post konusu olarak kenarda dursun, ben bugünü anlatayım. Efendim, Neva bugün yani 12 ay + 13 günlükken hayat gailesine ilk adımını attı ve artık okullu oldu. Kendileri halihazırda “fındıklar sınıfı”nın en yeni üyesidir.





Sinop'tan döner dönmez ev telefonumuzda bir mesaj bulduk. Üniversitenin kreşinden arıyorlardı: "Neva 7 eylül'de kreşe başlayacak" buyurmuşlar. Bebek grubundaki bebekler bu ay boyunca üçerli gruplar halinde oryantasyona alınacağından bize hemen sıra geleceğini düşünmemiştik ama gelmiş işte. Biz de bu sabah saat 10:00 da babasıyla birlikte tuttuk yavru kuşumuzun elinden ve götürdük okuluna.

Neyse ki fazla yadırgamadı Neva durumu. Hemen odadaki oyuncaklarla oynamaya başladı.





Öğretmeni zaten çok iyi, ortam güvenli. Yirmi dakika kadar yanında durduktan sonra Neva’ya geri geleceğimizi söyledik, öptük ve oradan ayrıldık. O da biz giderken arkamızdan el salladı.



Biz de karı koca gidip bir aydır içemediğimiz kahvemizi içtik rahat rahat. Sonra da tekrar gidip uzaktan bir göz attık kreşe neler oluyor diye. Bizimki bahçede oynuyordu öğretmeni ve arkadaşlarıyla birlikte. Gerç, kreş müdürü siz öyle hemen alışmış görünmesine aldanmayın dedi ama şimdilik işler yolunda görünüyor. Öğleden sonra Neva’yı alıp eve götüreceğiz, zaten E. Teyzesi onu evde bekliyor şimdi.

Böyleyken böyle...

12 yorum:

saricizmeli dedi ki...

umut ege de bir haftadır işte olmama alışmış görünüyor. ama kreştekiler gibi diyorum ben de, hemen alıştı deme diyorum kendime.

dün bir arkadaşımıza gittik, umut egeye yakın oğlu var. çocuklarla olmak çok farkettiriyor. hele E. hanım desteğinde kreş harika olmuş.

fındığı ısırıyoruz:)

Adsız dedi ki...

oruç tutmuyomusunuz siz? ne günah ne ayıp bide yazıyosun ...

kirazsevdasi dedi ki...

adsız saka mi yaptin tam anlayamadim neyse, blog sahibi ilgilenir heralde.

Amannn benim minik Nevacigim okullu mu olduuuu yerim onu yerr.

kuzunun annesi dedi ki...

Üniversitede kreşinizin olması büyük şans. Bizim halen yok . Umarım ela 3 yaşına kadar bu problem hallolmuş olur . +.5 ay sonra benim kızımda mı böyle olacak ? Ne cabuk büyüdüler senem , Nevanın ördekli videosu aklıma geldide birden , nerde o Neva nerde bu Neva . Afferim kuzucuga , aglamadan alışıvermiş okuluna hemen :)

elfeyp dedi ki...

Çooook mutlu oldum görünce. Güneş geldi aklıma hemen. Bazen başka çocuklarla oynarken izliyorum karşıdan, çok duygulanıyorum, nedense :) Neva'yı da görünce öyle oldum. 7 çok geç çünkü :P

olmadık işler peşinde dedi ki...

Neva'yı orada öyle görünce büyümüş geldi gözüme... Ama yine de endişelendim ben. Nasıl olacak Senem, idare edebilecekler mi ki? Çok küçücük daha kuzu...

(Ay bayılıcam şu adsızlardan. Parazit gibi, her yerden çıkıyorlar valla)

senem dedi ki...

Sarıçizmeli, evet, galiba önce bir hoşlarına gidiyor ama sonradan anneden ayrılıyor olduklarını kafalarına dank ediyor. Gerçi bazı çocuklar bu tip ayrılıklara hiç sorun yaşamadan alışabiliyormuş. Bakalım, inşallah bizim çocuklar da sıkıntı yaşamazlar. Bizde bu aralar ayrılık endişesi tavan yapmış durumda, evde Neva sürekli paçamda dolaşıyor :- ) Bu ayrılık ikimize de iyi gelecek sanırım. :- ) Ama dediğin gibi E. Hanım’ın desteği şart!

Kirazcım sorma, okullu oldu bizim fındık faresi... hayat çok hızlı yahu!

Hayat merhaba, gerçekten de üniversitede kreş olanağının olması muhteşem birşey. Hiç gözüm arkada kalmadan, sanki bir akrabanın evine bırakıyormuş gibi gönül rahatlığı ile bıraktım bugün Neva’yı. Sağolsun o da bayağı bir işbirliği yaptı bizimler :- ) Dilerim böyle devam eder. Gerçekten de çok hızlı büyüyorlar. Şu günlerin tadını çıkarın çünkü bir yaşla birlikte sanki bebeklikten çıkıyorlar. Zaten malum toddler olyorlar artık.

Elf, galiba çocuklarımızı başka çocuklarla oynarken görünce iyiden iyiye büyümekte olduklarının ayrımına varıyoruz. Bizden bağımsız birer birey oluverdiler işte. Hüzün, mutluluk, heyecan, gurur... hepsi bir arada değil mi? Hele sen şimdi kucağında Uluç Ege ile farkı daha da iyi anlarsın. Ne güzel 

OIP, büyüdü galiba Neva. Ama aslında tabi daha çok küçük. Biz bakıcımız E. Hanım’ı da tutuyoruz. Önümüzdeki bir sene boyunca Neva kreşe haftada birkaç gün, günde birkaç saat şeklinde gidecek. Zamanının çoğunu yine evde, bakıcısı ile geçirecek. Bu bizim için bir alışma dönemi yani. Bir de biz aslında kreş hakkımızı kaybetmemek adına başlattık Neva’yı. Ama galiba iyi de oldu. Bakalım önümüzdeki günler neler gösterecek.

Adsız’a gelince. Hiç dikkate almaya bile değer görmüyorum bıraktığı yorumu.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

nevanın ne kadar tatlı göründüğünü, ne kadar uyumlu olduğunu yazacaktım ama adsız dangalakla karşılaştım. anne blogunda ne işi varsa bu polemiğin....

KUZEY TAN dedi ki...

Okulumuzun kreşi superdi hep.
Hele biz öğrenciyken elele tutuşup bahçede dolaşmaları superdi.
Bende geri gelmek istiyorum okuluma. Kuzey Tan nıda gönderirim kreşe.

Ayşe dedi ki...

ay kuzum, yerim seni ben... Senem bak gor, Nevacik cok memnun olacak bu yeni durumdan... hic merak etme... cok opuyorum.

www.Kitubi.com dedi ki...

Vay be, birisi arayacak, kreşiniz hazır, gelsin başlasın diyecek. Muhteşem.

Calanon dedi ki...

Kocaman olmus Neva, sasirdim birden.

Bir kac zor gununuz olabilir arada, ama eminim ki cok sevecek, yasitlari ile eglencektir bol bol minigim.

Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...