24 Eylül 2009 Perşembe

ekolojik pazarda

Hülya Teyze'si Neva'yı haydut gibi görmeyi tercih ettiğini söylemiş. Doğrusunu söylemek gerekirse sanırım ben de öyle tercih ediyorum. Hülya Teyze'mizi kırmayalım, hemen Neva'nın haydut hallerine bir örnek verelim dedik.

Neva Şişli'deki %100 ekolojik pazara 40 günlük olduğundan beri gidiyor. Oradaki birçok tezgah sahibi ile arkadaş neredeyse. Geçtiğimiz cumartesi günü uzun bir aradan sonra yine gittik pazara. Bu seferki fark Neva'nın hareket özgürlüğü kazanmış olmasıydı. Tezgahlar arasında kendi istediği gibi dolaştı.



Sonra nereden buldu, kim verdi bilmiyorum, bir baktım bir elinde yeşil biber diğerinde hünnap dolaşıyor. Bir ondan, bir ondan ısırıyor...



Bakınıyor başka ne yesem ki diye...



tezgah tezgah dolaşıyor...



sonunda ikram edilen siyah üzümlere uzanıyor...



bu sefer bir elinde üzüm, diğerinde başka bir tezgahtan ikram edilen bir dilim elma... dolaşıyor...



7 yorum:

saricizmeli dedi ki...

hülyanın eski takipçisi olarak, gene izindeyim, bence de haydut neva:))

hünnap denen nesnenin varlığından bu bayram haberdar oldum ben nevacım, boşuna değil babamdan ileri doğacak çocuğumdan geriyim sözü;)

çocukluğumda çok severdim pazar gezmeyi, kokusunu duyunca şimdi bile rahatlarım.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

işte bu!!

Tarkanın Annesi dedi ki...

harika her geçen gün daha da bi özgür kız oluyor bücürük ne güzel onların böyle büyümelerini izlemek.

Ayşe dedi ki...

ya masallah sana minnos haydut! ben de ufakken semt pazarindaki meyvaci bana muz ikram edermis, ben de parmaklarimi birlestirip cok lezzetli isareti yaparmisim. aklima o geldi... masallah nevaciga masallah...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Budur! Neva'ya böylesi yakışır:)

Fotoğraflara bakarken ne düşündüm biliyor musun, eskiden normal olan her şey şimdi özel oldu. Ekolojik pazar mesela. Eskiden bütün pazarlar ekolojikti. Annemizin eteğinde pazar dolaşır, böyle hapur hupur yerdik tezgahtan uzatılanı. Şimdi "aauuuv! harika!!" diye şaşırıyoruz. Neler oluyor dünyaya???

Irmakbebek dedi ki...

ya lütfen benim blogtan ırmakın fotoğraflarına bakarmısın senem?ne kadar benziyorlar nevayla???

senem dedi ki...

Sarıçizmeli, ben de daha yeni öğrendim bu hünnap denen meyveyi. Oysa çok eskiymiş kendisi. Dünkü Taraf gazetesinde Ahmet Altan’ın güzel bir yazısı vardı hünnapla ilgili 

Hülya: 

Tarkan’ın annesi, fazla özgür oldu bizim kız, başını alıp alıp gidiyor. Büyüdüklerini görmek çoook güzel gerçekten de.

Ayşe, eliyle öyle çok lezzetli yapan minik bir kız çocuğu hayal ettim, çok sevimliii 

OIP, cok haklısın. Benim de çocukluğum anne babamın yanında mecidiyeköy pazarında geçti. Ne mutlu bize ki hala semt pazarlarımız var çocuklarımızı götürebileceğimiz. Yakında yalnızca süpermarketlere mahkum kalacağız diye ödüm kopuyor.

Irmak bebeğin annesi, gerçekten de benziyor bizim kızlar : -) Çok tatlılar, çok!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...