9 Ağustos 2009 Pazar

taatiiiiiil zamanı

Sonunda yaz okulu bitti. Öğrenciler gerçekten iyi bir performans sergilediler, çok takdir ettim kendilerini ve bol keseden dağıttım notları. Bu iş de burada bitmiş oldu. Yaşasın tatil!

Sabah Neva’yı okulun havuzuna götürdük. Kimseler yoktu, havuz pırıl pırıldı. Önce bir etrafta emekledi Neva, sonra suya soktuk. Çırpındı durdu sevinç çığlıkları arasında. Ne yazık ki fotoğraf makinası yoktu yanımda. Eve dönerken kucağımda sızdı kaldı, hala uyuyor. O uyurken ben de tırım tırım evi aradım tatlı birşeyler bulmak için. Hiçbir şey kalmamış. Üşenmedim, kalktım, evcini’nin sayfasında gördüğüm ve ne zamandır denemek için fırsat kolladığım şu tarifteki sufleyi yaptım. Nefis oldu. İşte bunlar da tatlımın iki ayrı açıdan pozları. Çoktan mideye indi bile.




Salı sabahı erkenden yola çıkıyoruz. Kısmetse tabi... İlk durak Kaz Dağlarındaki eski bir Rum köyü olan Adatepe köyü. Yine eski bir Rum evinden yer ayırtmış Kompozit. İki gece orada kaldıktan sonra rotada Bozcaada, Assos ve Didim var. İki kafta kadar yokuz yani. Didim’de babaanne ile dedenin yazlığına gidiyoruz ama oraya varana kadar Neva’nın yemek ve çamaşır işini nasıl halledeceğiz bakalım. Yanıma aklıma gelen herşeyi alıyorum: küçük bir tencere, Neva’nın kendi tabakları, blender, çorbalarına koymak için küçük poşetlerde pirinç, mercimek, şehriye, hazır mama ve muhallebi karışımları, bulaşıklarını yıkamak için kalıp sabun ve sünger, çamaşırlarını yıkamak için granül sabun. Bu arada ben hala Neva’nın tabağını, kaşığını vs. elde, beyaz sabunla yıkıyorum, çamaşırlarını deterjansız, yumuşatıcısız, sadece granül sabunla yıkıyorum. Güya kızımızı mümkün mertebe kimyasaldan uzak tutuyoruz ya, dün akşam bir baktım banyodan bir kalıp sabun almış eline afiyetle yiyor. Naaaaapıyorsun diye çığlık atınca ben yüzüme bir gülümseyişi vardı ki!!!!!!

Neyse, işte durumlar böyle. Dönüşte Neva’cığımızın birinci yaşını kutlayacağız inşallah. Uzun zamandır çok net bir şekilde baba diyen kuzucum, iki gündür ağlarken de anne demeye başladı. Ben iş yaparken “annnne” diyerek bacaklarıma sarılıyor ya, o anda elimde her ne varsa bırakıp kucaklıyorum onu. Annelik çok keyifli olmaya başladı çooook.

Veee işte neredeyse yürümek üzere olan Neva hanım.



Bu da babasıyla birlikte kitaplığı düzenleyen Neva.

5 yorum:

ezginin annesi dedi ki...

Çok şeker ya, sabun ha. Eminim Ezgi de büyük bir zevkle yerdi. Biz de Didimde tatil yaptık yarın dönüyoruz,deniz süper, yalnız hava çoook sıcak, iyi tatiller.

sevil dedi ki...

iyi tatiller:) bizim içinde bolo bol gezin küçük hanımla. Bebekle tatil zor ama ilk günden sonra duruma alışınca çok eğlenceli:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ballı Neva güzel bir tatil geçir olurmu. Bu arada o elbisende harika olmuş çok tatlı olmuşun öpüyorum yanaklarından.

BirBen dedi ki...

ya ama siz çok geziyorsunuz kıskanıyorum hee:)hem de hepmerak ettiğim yerlere gidiyorsunuz cabası yani:)
bu arada asım alp in çamaşırlarını ayrı yıkamayı bıraktım ben.ama iyi havalandırmaya çalışıyorum.
bizim doktorumuz koru koru nereye kadar demişti.paranoyak olmamalıymışız,sadece dikkat edin yeter dedi.

sinem dedi ki...

Güzelce eğlenin iyi tatiller...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...