26 Ağustos 2009 Çarşamba

neva 1 yaşında!


geçen sene 25 ağustos sabahı saat 8:34 de bu şekilde başlayan maceramız dün birinci yılını doldurdu. nevamız artık bir yaşında. hislerim anlatılamaz... kuzumuzu bu günlere getirebilmiş olmanın -ki daha yolun çoook başındayız - haklı gururu, böylesi bir mucizeye tanık olmanın heyecanı, zaman hızla akıp gidiyor diye duyulan endişe, merak, yorgunluk ama en çok da çoook derin bir sevgi ve bağlılık hissi... hepsi birbirine karışmış haldeydi dün.

internetten neredeyse tamamen uzak kaldığım iki haftalık tatilimizden pazartesi gecesi saat 01:00 de döndük ve ertesi gün neva'nın yaşgününü kutlamayı başardık. üstelik de bakıcımız e. hanım izindeydi. sağolsun arkadaşım s. her zamanki gibi yanımdaydı. o neva ile ilgilenirken ben iki adet pasta yaptım. kızımın ilk yaşgünü pastasını ben kendi ellerimle yapmak istedim. kompozit de çok güzel poğaçalar hazırladı. akşam 7 de lojmanımızın bahçesinde bol çocuklu, balonlu, şapkalı, sabun köpüklü, çok samimi ve neşeli bir parti yaptık. herkes "iyi ki doğdun nevaaaa" diye şarkı söylemeye başlayınca neva çok utandı. hemen arkasını döndü, bana sıkı sıkı sarılıp başını boynuma gömdü. :) artık utanmayı da biliyor kuzum. :)






bu fotoğraf neva üç haftalıkken çekilmişti odasında



ve işte aynı noktada artık bir yaşında olan neva.... nasıl mucizevi bir bir yıl geçirdiğimize minik bir örnek olsun istedim yalnızca.



iyi ki doğdun yavru kuşum. seni çok ama çooook seviyoruz.

not: tatil dönüşü biriken işler, biriken emailler ve neva ile yalnız ilgilenmek zorunda oluşum nedeniyle internete çok nadir girebliyorum. bu post da son derece acele ile girilmiş bir post oldu ne yazık ki. blogları okuyamıyorum, yorum yazamıyorum, gelen yorumları cevaplayamıyorum. ama yakında tekrar bilgisayarımın başında olacağım inşallah.

25 yorum:

Ayşe dedi ki...

boyle before/after tarzinda koyunca resimleri insan inanamiyor, nasil da buyudu kucuk hanim. tatil de yaramis guzelimize, masallah. Allah nice guzel gunler gostersin Nevaciga...

mademoiselle marttle dedi ki...

maşallah! ben de blogu 3. posttan beri okuyorum, sanki elimde büyümüş gibi geldi neva:) yalnız suratı babasının kopyasıymış, size hiç benzemiyor:)

mummy dedi ki...

Doğumlarını okuduğumuz blog bebekleri bir bir yaşlarına girince gözlerim doluyor..Nevacığım nice yaşlar nice güzel yıllar olsun önünde..Anneciğin ve babacığınla tüm sevdiklerinle,mutlulukla dolu br hayatın olsun..
Öpücükler,sevgiler bizden..

annesininoglusu dedi ki...

nice mutlu yıllara:))

Calanon dedi ki...

Birinci yasin kutlu olsun minik Neva'cik. Ne kadar tanismasak da, uzak da olsak elime dogmus gibi ben bile gurur duyuyorum. Butun yaslarin boyle guzelliklerle dolsun.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ah nevam..
elime doğmuş gibi hissediyorum. böyle birlikte çocuk büyütüyomuş hissini seviyorum çok.
çok güzel bir ömür diliyorum neva'ya. senem senin de başarılarının devamını diliyorum :)

Anne Duru dedi ki...

nevaaaaa mutlu yıllar sanaaaa..
ailene huzurlu ve sağlıklı nice yaşlara..
derin:)

Yesim dedi ki...

Gercekten daha dun gibi, dogum haberini bekliyorduk sonra tatli Neva'cik geldi simdi 1 yasinda oldu bile, masallah ona. Hep beraber, saglikla nice nice senelere insallah.
Sevgiler,

elfeyp dedi ki...

Geçen sene Neva'nın doğum haberini alınca, iyice sabırsızlanmıştım ben de kızıma kavuşmak için..Yaşlı teyzeler gibi ikide bir zaman nasıl da geçiyor...modundayız tüm bloggerlar :)
Daha çoook güzel günler görsün bu güzel aile.
Neva tam tatil kızı olmuş bu arada :)

sinem dedi ki...

Nice mutlu yıllar Neva'cık ,ömrün uzun sağlıklı ve mutlu geçsin.

Seyhan dedi ki...

mutlu yaşlar mutlu yıllar Neva iyiki doğdun ... çekirdek aileye maşallah demek istiyorum çok tatlısınız

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Evet gerçekten mucize gibi bi bakmışız hamileyiz bi bakmışız doğurmuşuz ve bi bakmışız ki 1 yaşını kutluyoruz bu bi bakmışızlar bir çırpıda olup bitiyor anlamıyoruz bile. nice nice mutlu yıllar nevacım.

siyap dedi ki...

nice güzel yıllara nevacım...
inşallah hep böle mutlu olursunuz bir ömür boyu.
görmeyeli çok değişmiş,kocaman olmuş maşallah!
çok öptüm...

yeni anne dedi ki...

tebrikler küçük neya ya , sağlıklı huzurlu, ailesiyle nice yaşlar görsün..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Nice yaşlara Nevacım. Güzel yanaklarından öpüyorum :))

zeynep dedi ki...

iyi ki doğdun neva!

KUZEY TAN dedi ki...

güzel günler geçirmen dileyiyle iyiki doğdun neva.....
Bu arada bronzlaşmışsın sen

Özlemhan dedi ki...

Daha nice doğum günleri kutlamanız dileğiyle bizimde çok az kaldı sabırsızlanıyorum.

ezginin annesi dedi ki...

Nice mutlu yıllara Neva. Maşallah sana. Tatil de yaramış fıstığa. Denizi de sevmiş galiba bronzlaşmış.
Ne güzel ilk doğum günü pastasını da annesi yapmış. Keşke ben de becerebilsem. Tarifini bloga koysanız ne güzel olurdu. Belki ekime kadar deneye yanıla öğrenirim. Sevgiler...

Derin dedi ki...

Iyiki dogduun Nevaa (:
Nice mutlu saglikli huzurlu seneleri olur umarim.
hersey istedigi gibi olsun..

Meltem :-) dedi ki...

Senemcim haklı gururun için önecelikle seni tebrik ederim. Nevacımın da yüzü hep böyle gülsün inşallah. MUTLU YILLAR NEVA!!

avcı dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Melek Anne ve Çocuk Grubu Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.

Tarkanın Annesi dedi ki...

İyiki doğdun yavru kuş yoksa biz seni nerden tanıyacaktık iyiki de tanıdık öpüldün tatlı yanaklarından

Ayça dedi ki...

daha dün gibi size gelişimiz prensesi görüşümüz. Allah nice güzel senelerini göstersin senemcim

senem dedi ki...

Sevgili arkadaşlar, Neva’nın doğumgünü için buraya bıraktığınız yorumlarınız, iyi dilekleriniz, güzel sözleriniz ve bugünü bizimle paylaşıp mutluluğumuza ortak olduğunuz için size çok ama çoook teşekkür ederim. Gerçekten de Neva pekçoğunuzun eline doğmuş gibi. Bu sayfada hamilelikte yaşadığım güzel günleri, sıkıntılı anları, heyecanlarımı, endişelerimi paylaştım önce. Sonra Neva doğdu, bu defa da Neva’lı günlerin getirdiklerini yazdım. Mademoiselle marttle gibi ta başından beri blogu okuyanlar ailemdeki ve etrafımdaki birçok insandan daha fazla şey biliyor Neva ve bizim hakkımızda. Tabi biz de sizler hakkında... :- ) :- ) Bu arada Mademoiselle marttle haklısın, Neva tıpkı babası, daha doğrusu aynı babaannesi :-)

Ezginin annesi pastanın tarifini en kısa sürede yazacağım, çok özel bir tarif değil ama yine de herkes çok beğendi.

Hepinize tekrar çoooook teşekkür ediyoruz. Daha nice yaşları birlikte kutlamayı diliyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...