1 Temmuz 2009 Çarşamba

mısır yerken

neva da diğer bütün bebekler gibi etrafındaki yetişkinlerin yaptığı şeyleri taklit etmeye bayılıyor. bilgisayar ve cep telefonu bu nedenle en favori oyuncakları arasında ama tabi bizim sürekli olarak onu bu aletlerden uzak tutma çabamızın da bir etkisi olabilir. geçen gün balkonda mısır yerken bir yarım koçan da neva'nın eline tutuşturduk. bizimle birlikte karşılıklı ısırarak mısır yemek onu ne kadar mutlu etti görmeliydiniz. o hallerini kameraya çekemedim ama en azından şunları kaydedebildim:
video

4 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Hep söylüyorum ben bunu ama gene yineliycem ben çook seviyorum bu Neva'yı yaa.Gıdısını yerim ben yaa.
Ben burdan dayanamıyorum kimbilir sen ne çok öpüyosundur onu.

BirBen dedi ki...

çok şirinsin nevacık, Asım Alp de mısırı çok seviyor aynı senin gibi:) olmayan dişleriyle dişliyor:)bir de bu mısırın hiç sindirilmemiş biçimde çıkışı var ki annesi de bu hale çok gülüyor:))

Ayşe dedi ki...

tabagina nasil da bakiyor hayran hayran. Bu sene gitmeden sizinle tanisalim istedim, kismet olmadi, insallah gelecek sefere..

bu arada benim kuzenlerimin cocuklari BU'nun kresine gittiler, anne-babalar da cocuklar da cok mutlu kaldilar. insallah sizin deneyiminiz de guzel ve faydali olur...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

mısır hiç aklıma gelmemişti
neva'nın bu iştahlı vidosundan sonra ben de bugun ilk kez elimle tiftikleyip verdim tuna'ya. sonra eline verdim koçanı ama yiyemedi. neva'yı tebrik ediyorum
öpüyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...