10 Haziran 2009 Çarşamba

yazlıkçılar...



Yarın sabah erkenden anne, baba, babaanne, dede ve yavrukuş tayfası olarak Didim yolcusuyuz. Çok hevesliyim, bir aksilik çıkmaz umarım. Geçen sefer de çok heveslenmiş ancak Neva’nın ateşlenmesi sonucu oturmuştuk aşağı.

Didim’de babaanneyle dedenin 35 senelik şirin mi şirin tek kat nohut oda bakla sofa bir yazlık evleri var. Ev taş ev ve küçük de olsa içinde meyve ağaçlarının olduğu bir bahçesi var. Nasıl güzel anlatamam. Geçen sene kedişimiz çıkarmıştı bu evin tadını ya bu sefer de biz çıkarıcaz inşallah.

Didim’e iş kalmasın diye günlerdir harıl harıl çalışıyorum. Bakarsın Nevacık babaanneyle dedenin yoğun ilgisine mazhar olurken biz de terasta oturur roman okuruz Kompozit’le. Taze meyvelerin, sebzelerin, denizden gelen serin esintinin, güneş kreminin, akşamüstü çayının, mangalda balığın kokusunu şimdiden duyar gibiyim.. hadi inşallah.

Çarşamba’dan sonra görüşmek dileğiyle...

8 yorum:

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saricizmeli dedi ki...

şimdiden iyi tatiller,dinlenceler,keyifli okumalar. denizi bizim için ısıtın:) temmuzda izmir il sınırları içinde salınacağız.

Yasemin Aktuğ dedi ki...

iyi tatillerrrrrrrr bizde haftaya çıkacağız inşallah

elfeyp dedi ki...

İyi tatiller...
Zaten tatilin kötüsü olur mu ? :P

kirazsevdasi dedi ki...

Didim dedin icimin yaglarini erittin Senemcim. size iyi tatiller, iyi dinlenin bol bol yuzun o temiz denizde.

enne dedi ki...

Ahh, Didim mi? Bir kaç yıl önce orada yaptığımız tatili hala unutamam. Deniz güzel, hava güzel, akşamları çıkan rüzgar güzel, sahil yolu harikaydı. Çok eğlenmiştik. iyi tatiller, Didim'in keyfini çıkarın bol bol.

Tuğçe dedi ki...

İyi yolculuklar! Umarım güzelce dinlenir, eğlenirsiniz...Neva'cığımın yazlık fotoğraflarını beklemek düştü bana da :)
Çook sevgiler...

maydanoz dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

Bir güzel yolcuk dilekleri de bizden..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...