3 Haziran 2009 Çarşamba

günün sözü






* sevimli olduğumu düşünüyorsanız gülümseyin.

18 yorum:

Girno dedi ki...

iç karartıcı haberlerin olduğu bir günde, bundan iyisi olamaz, umuyorm ki, hep iyi insanlarla karşılaşırsın güzel surat :)

kuzunun annesi dedi ki...

:))) en kocamanından bir smile sana

ELÇİN dedi ki...

hayatı boyunca yüzü hep böyle aydınlık olsun :)

kirazsevdasi dedi ki...

çoook hem de çok cute sun :)

elfeyp dedi ki...

Sizden daha sevimli bişey var mı acaba bizim için bu dünyada!!!

yeşim dedi ki...

eminim bu şirinliği gören herkesin yüzünde kocaman bir gülümseme oluşuyordur:))

tarkanın annişi dedi ki...

Yerim kız seni güzel surat. O gülüşün hiç solmasın...

Calanon dedi ki...

Ne guzel, ne mutlu, ne gururlu bir gulus bu. Hep gul.

Rahsan Collyer dedi ki...

Hem de çooookkkk sevimlisin. Bak kocaman gülümsüyorum ben :o)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

daha bi önceki pikniğin fotolarına doyamadıydık ki cute ların cute u yeni foto geldi
bebeksin fıstıksın şahanesin hem de

saricizmeli dedi ki...

düşünmekle kalmıyoruz, iddia ediyoruz ki öylesin;)

sinem dedi ki...

Bencede cok tatl1 olmus:)

devrim dedi ki...

gülmek ne kelime..ben bu şirinliğe kahkaha atıyorum :)))))))

Yesim dedi ki...

cok tatlisin Nevaa, opuyorum o guzel yanaklarindan :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ah Nevacim, ben senin ilk gordugum gunden beri gulumsuyorum zaten:))

Allah yuzunu hep guldursun bebegim.

annesininoglusu dedi ki...

:))))))

Magissa dedi ki...

şu tipe bakıp da cute olmadığını düşünmemek mümkün mü, tırtıl gibi tombili...

sevil dedi ki...

aay yerim ben seni...al sana kocaman bir smile:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...