14 Mayıs 2009 Perşembe

eskişehir yolcuları


Bir aksilik olmazsa yarın Neva ile birlikte Eskişehir yolcusuyuz. Ameliyat olduğundan beri annemi görme imkanı bulamadım. 19 Mayıs tatilini de fırsat bilerek iki günlük izin aldım. Nevacık anneannesini, dedesini, büyük anneanne ve dedesini, büyük teyze ve eniştesini görecek inşallah. Ama bu kadarla kalmayacak, haftasonu da dayısı, yengesi, kuzeni, E amca ve E teyzesi, Derin bebek hepsi birden Eskişehir’e gelecekler. Yine kalabalık bir aile buluşması yaşayacağız. Ya gidiş ya da dönüş yolunda trende Neva ile yalnız olacağız (Kompozit ya geç gelecek ya da erken dönecek), dilerim bu da Neva 2 aylıkken birlikte yalnız yaptığımız uçak yolculuğuna benzemez! :- )

Dönüşte görüşmek üzere...

3 yorum:

KUZEY TAN dedi ki...

İyi yolculuklar. Bizim içinde gezin. bizde umarım 1 ay içinde bir Eskişehir, Bilecik yolculuğu yapacağız.Tren düşünüyorum yada arabayla. senin önerilerini bekliyorum.

Ayşe dedi ki...

hadi iyi yolculuklar size... Kardesim Ankaradan trenle gitmis gecen gun, gezmeye...
ben ne vakit oldu ki gidemedim (annemler Eskisehirli benim de..)
sevgiler.. nevacigi opuyorum... Annene de tekrardan gecmis olsun.

kirazsevdasi dedi ki...

cok gecmis kalmisim ama, Umarim yolculugunuz da tatiliniz de guzel gecer.
sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...