30 Mayıs 2009 Cumartesi

cumartesi fotoromanı

9:00
Güne balkonda sardunyaların arasında kahvaltı edip, keyif yaparak başlanır...




10:00
Kahvaltı sonrası ise bir bardak süt iyi gider diye düşünüyor olmalı neva hanım...



13:00
Uzuuuun öğlen uykusundan sonra sıra muzurluğa gelmiştir. Babanın pazardan alıp geldiği taze fasulyeler anne ile babanın bir anlık dalgınlığından yaralanarak yerlere saçılır, tek tek hepsinin tadına bakılır...




Sırada dolmalık biberler vardır...




18:00
Akşamüstü henüz bir haftalık olan Tuna bebek ziyaret edilir, ayaklarının o minnacık çoraplara nasıl sığdığına hayret edilir.



21:00
Gün anne ve baba ile Kadıköy’deki balıkçılarda garsonların şaşkın ve hayran bakışları arasında iki koca sarıkanatı mideye indirerek sonlandırılır...




Yarın mı? Yarın yepyeni bir gündür ve bir aksilik olmazsa sevgili sütçümüz Aysun Hanım ve çiftliği Gündönümü ziyaret edilecektir.

5 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Ne eğlenceli bir gün :)
Kardeşimin de küçükken böyle çiğ balık yemişliği var, o geldi aklıma Nevacığımın fotoromanını hayran hayran okurken, gerçi şimdi Japonya'da yaşıyor ve bayılarak hala yiyor :)
Yarınki çiftlik maceralarınızı merakla bekleyeceğimdir...
Özellike ineklerin nasıl beslendiklerini merak ediyoruz biz ailecek mesela...(suni yem, doğal yatişen yonca, küspe vs vs)
İyi pazarlar şimdiden :) :)

Ayşe dedi ki...

cok tatlisiniz siz, 2 sarikanat ha. masallah nevacik sana...

bu arada benim kardesim kucukken cig yesil fasulye yerdi, raw food akimina ufaktan girdiler heralde... :))

sevgiler.

Rahsan Collyer dedi ki...

sizi kaçaklar sizi !!! buralara kadar geldiniz de Rahşan teyzesiyle Mina'sını görmeden döndünüz ha! bi dahaki sefere bekliyos.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ben bu bebelerin serseri, leş, bulaşık, salyalı, kokuşmuş, yaramaz hallerine bayılıyorum. her fotosunu büyütüp büyütp bi daha baktım. surattaki ifadeye bayıldım bayıldım.

sinem dedi ki...

Ah Senem'cim ayn1 mekanlardaym1s1z meger .Bizde 9 gün önce Ciya'da dünse sizin gibi arka caddede gezdik.Gerci siz aksam ordaym1ss1n1z biz 6 'da ayr1ld1k.Kimbilir belki Mina ve Zülal'i tan1st1rabilirdik:)
Bu arada fasülye biberler y1kanm1s m1 bilemedim. pazardan al1nm1slarsa üzerlerinde ilac kal1nt1s1 olabilir. Öpüyoruz sizi cokcana....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...