1 Mayıs 2009 Cuma

canım kızım




6 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Maşallah benim bitaneciğime,
Fotolar için teşekkürler annesi :)

Seyhan dedi ki...

çok tatlı bu ya tokasınada bayıldım:)

tarkanın annişi dedi ki...

Maşallah fındık kurduna yerim tatlı yanaklarını

Ayşe dedi ki...

oooh oh. eller agizda.. hadi bakalim disler Neva da annesi de sizi bekliyorlar. pembe bere cok sekermis. BoUn mu burasi?

Senem dedi ki...

Tuğçe, Seyhan, Tarkan'ın annişi ve Ayşe, çok teşekkür ederiz. Geçtiğimiz haftasonu çok yoğun geçti, uzun uzun yazmaya fırsatım olmadı. Ama bu resimleri görünce o kadar içim kaynadı ki hemen yayınlamalıyım diye düşündüm. İnsan çocuğuna gün geçtikçe daha çok bağlanıyormuş, bugünlerde onu farkediyorum!!

Ayşecim, bu arada pembe bereye ben de bayılıyorum. Blog aracılığı ile tanıştığım bir arkadaşımızın hediyesi. Çok severek takıyoruz. Bir de fotolar Emirgan'da çekildi.

Sermin dedi ki...

annesi maşallah kızına. çok tatlı. öptüm onu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...