2 Nisan 2009 Perşembe

neva'nın halleri

Hülya mimlemişşşşş.... mimin konusu bebeğimizin özellikleri ve bu özellikleri kimden aldığı.bir süredir zaten üzerinde düşündüğüm bir konuydu, daha bilinçli düşünmeme sebep oldu, bu vesileyle kendilerine teşekkür ederim ;-) Ben işler iyice karışmaşın, sonra kimse alınmasın diye yalnızca Neva’nın anne ve babaya olan benzerliklerinden bahsedeceğim.

• Neva’nın yüzü babasının kopyası. Gözler, bakışlar aynı baba. Hatta Kompzotin bebeklik fotoğraflarındaki suratla aynı Neva. Bir de saçları babasınınki gibi kıvırcık olursa harika olacak ama şimdilik düz. Gerçi babasının da bebekken düzmüş ama şimdi bayağı kıvırcık. Son zamanlarda bana benzetenler de çıkıyor ara sıra ama doğrusu ben kendim hiçbir benzerlik göremiyorum. Yalnızca bazı yüz ifadelerini kendi bebeklik fotoğraflarımdaki ifadelere benzetiyorum ama yine de benzerlik eser miktarda : -) Tuhaf birşey tabi bence bu. Bir bebek doğuruyorsunuz ama sizinle alakası yok. Bazen Kompozit’e “doğru söyle, bu çocuğun annesi kim?” diye soruyorum... o denli yani! :-)

• Neva çok güleryüzlü bir çocuk. Kendisiyle ilgilenen herkese gülümser, şimdilik kimseleri yadırgamıyor. Kalabalıklardan çok hoşlanıyor. Bu huyu neyse ki bana çekmiş. Babası çok yumuşak, çok sıcakkanlı bir insan olmasına rağmen gülümseme konusunda biraz cimridir ve ilk tanıştığı insanlarda yanlış bir izlenim bırakabilir. Ben daha çabuk sosyalleşebilirim, Neva ise bu konuda beni de aşmış durumda.

• Neva çok korkusuz bir bebek. Kalabalıktan, gürültüden, yüksek sesten, hayvanlardan, tanımadığı insanlardan, atıp tutmalı oyunlardan şimdiye kadar hiç korkmadı. Bu huyu hem babasına, hem de bana çekmiş. İkimiz de epey gözü kara tipler olabiliyoruz. Ben küçükken bütün çocuklar kaçışırken biz erkek kardeşimle sahilde yengeç toplardık ellerimizle. Yine ben Amerika’ya gider gitmez ilk iş paraşüt klübüne üye olup ilk uçaktan atlamıştım. Kompozit de İngiltere’de bayağı gözü kara maceralara imza atmış. Bakalım Nevacık büyünce nasıl hoplatacak annesiyle babasının yüreğini?

• Neva hiç yemek ayırmıyor, tıpkı babası gibi. Şimdiye kadar tattırdığımız yiyeceklerden hiçbirini reddetmedi, hatta yüzünü bile ekşitmedi. Babası da öyledir. Herşeyi deneyebilir. Gittiği Uzakdoğu ve Afrika ülkelerinde kesinlikle aç kalmayıp üstelik tıka basa yemesiyle meşhurdur. Bense o kadar çok yemek seçerim ki!! :-(

• Neva uykusunda öyle çok tepiniyor ki aynı bana çekmiş. Ben de öyle yatarım olmaz, böyle dönerim olmaz, sanırsın yatakla savaşıyorum. Geçenlerde Kompozit uykusunda Neva’yı seyretmiş sonra geldi bana “Aynı senin gibi uyuyor, Allah ilerde bu kızın kocasına sabır versin” dedi.

• Son olarak bir de Neva çoooook ama çok hareketli bir bebek. Bir saniye yerinde durmak istemiyor. İşte bu huyu da hem annesine hem babasına çekmiş. Biz de karı koca bir saniye durduğumuz yerde durmuyoruz, hele Kompozit... Neva doğduktan sonra biraz yavaşladık mecburen ama yine de hala mobilitemizle nam salmış bir aileyiz.

Neva büyüdükçe ve kişiliği daha da belirginleştikçe bu benzerlikler daha da ilginç bir hal alacak. Şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum o günleri ;-)

1 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

merci canım
neva hakkaten aynı babası. bir gözlüğü eksik :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...