3 Nisan 2009 Cuma

neva-mina buluşması


Sonunda dün ilk Mina - Neva buluşmasını gerçekleştirebildik. Rahşan ve ben de ilk kez buluşuyorduk tabi ama aslında çok uzun zamandır görüşüyormuşuz gibi de bir his içindeydik. Blog paylaşımlarının ne kadar gerçek olduğunu dün bir kez daha gözlemledik.


Rahşan çok tatlı, çok sıcak, çok hoşsohbetti evet ama hele bir de Mina’yı görseydiniz. Öyle tatlıydı ki. Bakmayın siz onun öyle prenses edalarına, Minacım tam bir haydut. Geldiği andan itibaren son derece rahattı; ne ortamı yadırgadı ne de bizi. Neva ile anında kaynaştılar ve birbirilerinin tepesinden inmediler. Mina Neva’yı sevmek için üstüne atladı, biz aman birşey olur mu diye korktuk falan ama Neva halinden son derece memnundu, ne gıkını çıkardı ne de kaçtı. Bu çocuklar birbirlerini anlıyorlar vesselam.



İki canavar evde bir saat kadar altalta üstüste boğuştuktan sonra, hep beraber dışarı çıktık ve Bebek Parkı’na gittik. Bizimkiler temiz havayı alır almaz arabalarında uyuyakaldılar. Hafif yağmur nedeniyle park neredeyse tamamen boştu, biz de Rahşan’la sohbet ede ede dolandık deniz kenarında. Sonuç olarak çok keyifli bir öğleden sonra oldu bizim için. Fazla söze gerek yok, resimler anlatıyor zaten : -)



9 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Senemcim, bizim için de harika bir öğleden sonra oldu. Tekrar teşekkürler her şey için. En kısa sürede tekrarlamalıyız bence.

Bir de fotolarda Mina habire Neva'ya saldırı halinde:) Dediğin gibi Neva'nın bundan şikayeti yok belli, hele o fotoğraf varya hani ben Mina'yı zaptetmeye çalışıyorum Neva'nın saçlarını çekmesin diye, işte orada Neva da sanki "bırak ya Rahşan teyze, sorun yok, biz gayet iyiyiz Alla alla yaaa!!" der gibi.

Tekrar söylüyorum, çookkk tatlılardı gerçekten birikte. O ilk karşılaşma anlarını hiç unutmicam. Neva tam prenses, çok öpüyorum o güzel yanaklarından onu.

Ayşe dedi ki...

cok tatlisiniz ya... bayildim fotograflara... ne kadar keyifli gozukuyor kuzucuklar...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

o iki fıstığa bir delikanlı nasıl da yakışırdı.
çok kıskandım diyorum
başka da bişey demiyorum

kirazsevdasi dedi ki...

cok tatlılar gercekten ya, bayildim bende minnoslara.

Calanon dedi ki...

Mina'nin Neva'yi open fotografina bayildim dogrusu.

saricizmeli dedi ki...

bunlar geçenlerde doğmadı mıydı, kocaman olmuşlar da buluşmuşlar da ne şekerlikler yapmışlar.

sinem dedi ki...

Senem hem siz hem de çocuklar çok şeker gözüküyorsunuz. Bayıldım valla .Küçük hanımlar şimdiden iyi arkadaş olmuşlar gibi...

yeni anne dedi ki...

Çok güzel bir buluşma olmuş , bebekler birbirlerini ne güzel keşfetmişler,oynamışlar...Pek bi imrendik size :)

Senem dedi ki...

Arkadaşlar, minnoşlar hakikaten çok tatlıdyı bir arada. Şanslı veletler, şimdiden ne güzel arkadaşları var. Valla ben diyorum ki, bahar gelsin iyice, havalar biraz daha ısınsın, bir Cuma günü blogcu anneler buluşması yapalım açık havada bir yerde.. ne dersiniz?

Hülya'cım senin yakışıklı delikanlının kulaklarını da çok çınlattık biz o gün.. e tabi senin de.. baharda bekliyoruz seni de. :)

bütün minişlere öpücükler.

Senem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...