14 Nisan 2009 Salı

minik papatya

Lojmanımızın önündeki çimenlik alan azıcık güneşi görünce kır çiçekleri ile rengarenk donandı. Biz de Neva'cığı konduruverdik hemen sarı papatyaların arasına. Ama kabul ediyorum fazla giydirmişiz kuzuyu, bunaldı montun içinde. Ama ne yapayım, dün akşam buz gibiydi, güneşe aldanıp incecik kıyafetlerle yürüyüşe çıkan ben resmen dondum. Bu sabahsa tam bir bahar havası vardı dışarda.

işte bizim minik papatya...




Onun ne bu sabah aldığımız cenaze haberinden ne de anneannesinin bir hafta içinde kalça protezi ameliyatı olacağından haberi var. O yalnızca baharın, güneşin, kır çiçeklerinin ve onunla oyunlar oynayan anne, baba ve bakıcısın tadını çıkartmak derdinde... Ben hiçbir zaman rahat, umursamaz, çocuksu bir çocuk olamadım. Daha küçücükken etrafımda sıkıntılı bir durum olduğunda farkeder, kendime dert edinirdim. Anne ve babamın en küçük bir sorunu benim için de problem olurdu. Hala da öyleyim, seslerindeki tınıyı dinlerim acaba birşey mi var diye. Bunda muhtemelen anne ve babamın sıkıntılarını bize yansıtmalarının ve benim fazla hassas yapılı olmamın payı büyüktü. Kızım öyle olmasın, o dertsiz tasasız çocukluğunu sonuna dek yaşasın istiyorum. Umarım başarabilirim...

9 yorum:

Ayşe dedi ki...

bu kuzucuk pembis papatya olmus sarilarin icinde... 2. resimde nasil da dalmis gibi bakiyor... kim bilir neler geciyor aklindan...
Annene cok gecmis olsun, ayrica diger kaybiniza da cok uzuldum. basiniz sagolsun.

mummy dedi ki...

Senemcim Nevacığın öyle bilinçli bir annesi var ki çocukluğunu çocuk gibi yaşatacak bence ona..Ben öyle görüyorum çok şanslı Nevacık:)

Bi de o papatyaları gözü görmüyo insanın Nevacığım ortada öyle tatlı tatlı gülümserken..Öpermisin benim yerime o tatlı yanaklardan..

Vefat için de başınız saolsun canım..Allah rahmet eylesin..

Sevgiler..

Rahsan Collyer dedi ki...

Senemcim, o son satırlar varya, çok doğru! Ben de ta çocukluğumdan beri aynen senin gibi annem ve babamın her derdini kendime dert edinir, geceleri uyuyamazdım bazen. Fazla düşünür, fazla takardım sevdiklerimin her sorununu, derdini. Çok doğru demişsin, onlara yansıtmayalım biz sıkıntılarımızı, onlar çocukluklarını sonuna kadar yaşasınlar gerçekten de.

Neva her zamanki gibi çok tatlı. Öpüyorum onu. Ananeneye de şimdiden geçmiş olsun.

kirazsevdasi dedi ki...

senemcim, basiniz sagolsun.
annene de acil sifalar, kolay bir operasyon diliyorum.
sevgiler.

Calanon dedi ki...

Cicek kiz, ciceklerin arasindan cikmiyor son gunlerde, ne guzel.

Annenize simdiden gecmis olsun.

Magissa dedi ki...

Yuzundeki o ifade hic eksilmesin insallah Neva boceginin. Masallah o kadar gulec bir kiz ki...

Senem, annen icin cok cok gecmis olsun. Neva icin, hastaneye getir-gotur icin birseye ihtiyacin olursa bana yaz, olmaz mi? Hos bilmiyorum Istanbul'da mi olacak ameliyat ama... Aklinda olsun lutfen. lafola demiyorum.

Kim vefat etti bilmiyorum ama basiniz sagolsun. Bahara golge dusuren tatsizliklar... Allah rahmet eylesin.

Irmakbebek dedi ki...

neva çoook tatlı bir bebiş.maşallah.annenize de çoook geçmişler olsun.acil şifalar

Senem dedi ki...

Hepinize iyi dilekleriniz için hepinize tek tek çok teşekkür ederim Vefat eden eşimin amcasıydı. Haberi sabah erken saatte aldık, üzücü oldu tabi. Annemin geçtiğimiz Çarşamba günü olması gereken ameliyatı da önümüzdeki haftaya ertelendi, gergin bir bekleyiş yani. Yine de her şey iyi olacak, biliyorum. Bizim canımız sıkılsa da önemli olan Magissa’nın çok beğendiğim deyişiyle Neva böceğinin keyfinin kaçmaması. Ona çocukluğunu sonuna kadar yaşatabilmek konusunda da inşallah diyorum. Her annenin dileği bu yöndedir eminim ama önemli olan bunu gerçekleştirebilmek.

Magissa bu arada yardım tekliflerin için de ayrıca çok teşekkür ederim. Blog sayesinde bu denli sıcak ve içten yardım teklifleriyle karşılaşmak ne kadar güzel. Annem Ankara’da ameliyat olacak, muhtemelen ben gidemeyeceğim yanına. Ancak hastaneden çıktıktan sonra evdeki bakımına yardımcı olmak amacıyla gideceğiz. Yine de tekrar teşekkür ediyorum

kuzunun annesi dedi ki...

Neva cok tatlısınnn :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...