29 Nisan 2009 Çarşamba

incesaz konseri


İncesaz çok severek dinlediğim bir grup. Kompozit geçenlerde Kalbimdeki Deniz albümünü almış, bu aralar döndüre döndüre dinliyorum. 11 Mayıs akşamı bizim kampüste konserleri olduğunu duyunca çok sevindim. Bir aksilik olmaz, E. teyzemiz de o akşam geç saate kalıp Neva'ya bakmayı kabul ederse biz konsere gitmeyi planlıyoruz. Eğer siz de gelirseniz, konser öncesi ya da sonrasında görüşürüz ne güzel!

http://www.uniaktivite.net/aktiviteler/10338/incesaz_konseri

Üniversite : Boğaziçi Üniversitesi
Kulüp : Türk Müziği Kulübü
Yer : Boğaziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezi
Başlangıç : 11/05/2009 Pzt 20:00
Bitiş : 11/05/2009 Pzt 22:00

İncesaz, Boğaziçi Üniversitesi Türk Müziği Kulübünün ev sahipliğinde yeni albümleri “Kalbimdeki Deniz”den oluşan repertuarla sevenlerine bir konser verecek.

Konserin solistliğini daha önce Mazi Kalbimde albümünde ve son albümde de solist olarak yer alan Dilek Türkan ve yine İncesaz’ın daha önceki albümlerinde yer alan, doksanların popüler “Oya-Bora” ikilisinden de tanıdığımız Bora Ebeoğlu üstlenecekler.

*Biletler konser öncesi Güney Kampüsteki masamizdan, Beşiktaş’taki Pan Kitabevinden ya da konser günü kapıda temin edilebilir.

İNCESAZ
* Murat Aydemir, tanbur, ud, lavta
* Derya Türkan, kemençe
* Taner Sayacıoğlu, kanun
* Akın Aral, bas gitar
* Türker Çolak, vurmalı çalgılar
* Cengiz Onural, gitar, buzuki, cura

Türü: Konser
Katılım: Ücretli
Katılım Bilgileri:
Öğrenci: 12 TL
Tam: 15 TL

2 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Aaa süper!
İncesaz'ı ben de çok severim.Şaşırdım şimdi bak!
Bir de ben nereden uydurduysam işte, hayalimde herhalde sizi hep İTÜden zannediyordum... :)
Bir dönem ÜMC ve klasik kemençe maceralarım olmuştu hatta bahsedeyim diyordum blogda geçenlerde...Dolayısıyla Derya Türkan'ın yeri ayrıdır bende...
Bir de ne alaka ama geçen haftasonu caddede yürüyüş yaparken rastladım, Derya T.da Baby Björn kanguru vardı :) :)
Çok konuştum...İyi eğlenceler şimdiden!

Senem dedi ki...

:)))) nerden nereye!! Tuğçecim Duru biraz büyüsün birlikte gideriz İncesaz konserlerine... her sene en az bir iki kere geliyorlar B.U'ya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...